kevinkrs Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Heey gta forum's Ik wou weer eens samp spelen maar een of andere reden werkt hij niet bij mij. Ik heb hem al gedowngrade enzo en samp erop gezet en ik wil dan verbinding maken met een server maar dan krijg ik de singelplayer versie. Ik snap echt het probleem niet. Snappen julie het probleem? MVG, Kevin. Bedankt. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Heb je een Illegale Versie van GTA SA? Als dat zo is mogen wij je helaas niet ermee verder helpen. Reageren
kevinkrs Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Heb je een Illegale Versie van GTA SA? Als dat zo is mogen wij je helaas niet ermee verder helpen. Legaal op dvd-rom Reageren
GTA Haas Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Heb je een Illegale Versie van GTA SA? Als dat zo is mogen wij je helaas niet ermee verder helpen. Legaal op dvd-rom Oké, ik zie al dat je SA gedowngrade hebt. Mischien kan dit topic je verder helpen? Succes! Reageren
kevinkrs Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Heb je een Illegale Versie van GTA SA? Als dat zo is mogen wij je helaas niet ermee verder helpen. Legaal op dvd-rom Oké, ik zie al dat je SA gedowngrade hebt. Mischien kan dit topic je verder helpen? Succes! Ik heb dat allemaal al gedaan. Niks werkte. Echt shit zeg Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Heb je SA:MP wel geinstalleerd als admin zijnde? Reageren
kevinkrs Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2008 Heb je SA:MP wel geinstalleerd als admin zijnde? Ja, nu werkt hi jwel. Ik moest samp niet uitvoeren als administrator. Echt heel raar vista.. :| Maargoed bedankt voor julie hulp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.