GTA Haas Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 (bewerkt) Beste GTAForum Leden, Michael Schumacher is de beste coureur in de Formule 1, zijn Formule 1 bolide is een Ferrari. Michael Schumacher heeft al veel gekregen in zijn carriere, maar dit is wel een heel groot cadeau. Want Michael Schumacher krijgt zijn eigen toren in Abu Dhabi! Het gebouw gaat de "Michael Schumacher World Champion Tower" heten, 2 architekten hebben het gebouw op papier getekend. De toren zal 59 verdiepingen krijgen, de toren is waarschijnlijk klaar in 2011. Bewerkt: 23 oktober 2008 door GTA Haas Reageren
Zaahed Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Dat zal volgensmij een mooie toren worden. Reageren
Fedmas Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Hey, Dat word me nog wel eens een toren. Succes ermee jongens Reageren
Addicted2 Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 (bewerkt) Ik verwacht er niet veel van, rijden kan ;ie, maar ontwerpen? Ik zie het al echt voor me: Een sneeuwpop met een F1 auto er verticaal bovenop. Bewerkt: 13 oktober 2008 door Addicted2 Reageren
Torritor Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Hoe hoog wordt de toren? Reageren
Sandra Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Hoe hoog wordt de toren? "De toren zal 59 verdiepingen tellen en alleen woonappartementen herbergen." Een gemiddelde kamer is tussen de 2 en 3 meter hoog dus gebouw zal zo rond de 150 meter hoog worden denk ik. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 (bewerkt) Hoe hoog wordt de toren? 59 verdiepingen met alleen woonruimte, dat is gemiddeld 3 meter dus 3 X 59 = 177. Dus ongeveer 177 meter gok ik Sandra was me voor Bewerkt: 15 oktober 2008 door -->nick<-- Reageren
GTA Haas Geplaatst: 16 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 ik verveel me Haha.... Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 (bewerkt) ik verveel me Haha.... Ik ziet het al voor me als het er echt zo uit komt te zien Maar =>Sandra<= is iets vergeten. Het was een Sneeuwpop met een F1 er bovenop. Maarja het lijkt me wel een mooi gebouw worden dan BTW Als je het plaatje uit de Thumbnail Modus haalt krijg je dit: Bewerkt: 16 oktober 2008 door zamg0d1 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 16 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 ik verveel me Haha.... Ik ziet het al voor me als het er echt zo uit komt te zien Maar =>Sandra<= is iets vergeten. Het was een Sneeuwpop met een F1 er bovenop. Maarja het lijkt me wel een mooi gebouw worden dan BTW Als je het plaatje uit de Thumbnail Modus haalt krijg je dit: Hilarisch dit.... Maar laten we verder On-Topic gaan. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Leuk gemaakt, de echte toren zal er (helaas) echter zo uitzien: Reageren
Gijsso Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 (bewerkt) Dit vent heeft al meer dan genoeg gekregen in z'n hele leven. En hij krijgt nog meer. Ik kan hem dus echt niet meer lijden. En wat heeft hij gedaan. Een paar keer kampioen. Hij kreeg dat kampioenschap alleen maar doordat hij een geweldige auto had. Hij is niet zo heel veel beter dan Massa of Alonso. Hij had gewoon een super team. Hij krijgt meer dan dat hij verdient. Bewerkt: 16 oktober 2008 door GTAGijsso Reageren
Zaahed Geplaatst: 19 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Die plaatjes die ik nu zie zijn wel mooi. Ik hoop voor hun dat het lukt. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 Volgens mij gaan ze dat ding zo te zien alleen bouwen met ramen.... Want er zijn alleen maar ramen te zien, ik hoop niet dat iemand hard tegen de raam klapt dan. Kunnen ze overnieuw beginnen..... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.