Sonny-The-Pilot Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Beste GTAForum Leden,Als hij niet druk is om z’n verplichtingen voor Ferrari na te komen houdt Schumi zich graag met andere hobby’s bezig. Zo rijdt hij soms ergens tegenaan, is hij meer dan eens in een motorrace gespot, en blijkt nu dat hij het ook leuk vindt om wolkenkrabbers te tekenen. In Abu Dhabi wordt de Michael Schumacher World Champion Tower uit de grond gestampt. Twee architecten hebben het gebouw in samenwerking met de coureur ontworpen. De toren zal 59 verdiepingen tellen en alleen woonappartementen herbergen. Hij ontleent zijn vorm aan “De geometrie van een sneeuwvlok en de aerodynamica van een Formule1-wagen.” In 2011 is het project klaar. Hoeveel het gaat kosten weten ze nog niet, dus dat wordt afwachten. Wat de constructie gaat kosten van die Toren. Heb je een bron? Leuk gemaakt, de echte toren zal er (helaas) echter zo uitzien: Ziet er mooi uit! Ik wil wel eens weten wat zo een appartement gaat kosten. @Sandra Haha, erg droog! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 (bewerkt) Nee, ik heb geen Bron omdat ik alles zelf heb getypt. Bewerkt: 22 oktober 2008 door GTA Haas Reageren
Jowx Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Nee, ik heb geen Bron omdat ik alles zelf heb getypt. Dus..? Je hebt het toch ergens anders gelezen? Waar baseer je dit anders op? Dat is ook een bron.. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 23 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Nee, ik heb geen Bron omdat ik alles zelf heb getypt. Dus..? Je hebt het toch ergens anders gelezen? Waar baseer je dit anders op? Dat is ook een bron.. Ik heb het gelezen ja. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Nee, ik heb geen Bron omdat ik alles zelf heb getypt. Ik vind het best veel op dit artikel lijken:Klik . Reageren
Jowx Geplaatst: 23 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2008 Ik vind het best veel op dit artikel lijken:Klik . Merci! GTA Haas, lees uw PB's aub. Ontopic heren.. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 24 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Leuk gemaakt, de echte toren zal er (helaas) echter zo uitzien: Het doet me wel denken aan een F1 Verticaal , maar t is een mooie toren. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2008 Leuk gemaakt, de echte toren zal er (helaas) echter zo uitzien: Het doet me wel denken aan een F1 Verticaal , maar t is een mooie toren. Mee eens, maar ik wil weten hoeveel zo'n toren kost om te bouwen! Reageren
Zaahed Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Tja Zal ik me ook afvragen. Meer dan 1 milljoen misschien. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Tja Zal ik me ook afvragen. Meer dan 1 milljoen misschien. Meer dan 100 miljoen denk ik wel,als dit 1 miljoen zou kosten zou ik meteen naar de bank gaan 1 miljoen lenen zo'n toren laten bouwen en dan de appartementen verhuren. Reageren
Zaahed Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 Tja Zal ik me ook afvragen. Meer dan 1 milljoen misschien. Meer dan 100 miljoen denk ik wel,als dit 1 miljoen zou kosten zou ik meteen naar de bank gaan 1 miljoen lenen zo'n toren laten bouwen en dan de appartementen verhuren. Ja maar meer dan 1 milljoen . Maarja volgensmij inderdaad meer dan 100 milljoen. Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 25 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2008 ... ... Ja maar meer dan 1 milljoen . Maarja volgensmij inderdaad meer dan 100 milljoen. Maar op die manier klinkt het alsof het tussen de 1-5 miljoen o.i.d. zit. P.S. Je moet de qoutes inkorten. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 ... ... Ja maar meer dan 1 milljoen . Maarja volgensmij inderdaad meer dan 100 milljoen. Maar op die manier klinkt het alsof het tussen de 1-5 miljoen o.i.d. zit. P.S. Je moet de qoutes inkorten. Wat betekend 'o.i.d.' nou precies? :$ Reageren
De Stofzuiger Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Of iets dergelijks. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.