Ice Banana Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Zal ik ook maar eens raten ... Allereerst vindt ik je Design gewoon geslaagd. No doubt een van de betere werken op GTAForum. Ik heb erg moeten zoeken wat het nu precies voorstelt. Maar bij deze soort werkjes kan je er echt bij fantaseren wat je wilt. Ik persoonlijk (zal er gigantisch naast zitten) een mechanische arm doe van een robot kapot springt. Wat een uitmuntend effect geeft. Ik hou van dit soort werken. Uiteraard behoort smudge tot mijn favoriete onderdeel van Photoshop. Ik moet zeggen dat er hier wel kwalitatief werk ingestoken is! Ik bedoel maar. Dat ik echt onder de indruk ben. Het oogt wat, wat je moeilijk onder woorden kan brengen. Een lichte, niet opvallende , maar een zeer cordaat effect. Goed en mooi werk! Over de tekst, deze vindt ik eigenlijk zeer geslaagd. Alweer, positief daglicht. Het oogt simpel, maar simpele dingen doen vaak een onderwerp knallen. Ik ben erg onder de indruk. Ook je border is origineel. Deze sprak me direct aan. Dat gaf me ook het gevoel van 'Oh-man! Deze moet ik gewoon raten!'. Annyway. Je hebt een zeer apparte stijl van werken die erg in mijn smaakcategorie valt. Mocht je ooit battlen met deze sig. Sta je direct bij de top op de ranglijsten. Ik geef je Tag met een erg goed gevoel een 9.78/10. Waarom? Omdat het een erg klein beetje tegenvalt dat je niet goed kunt zien wat er gebeurt. Maar ongetwijfeld mag je zeker trots zijn op deze tag! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Respect voor Ice Banana. Vanwege het feit dat hij er nog 'iets' uit kan halen, en ondanks hij er dan gigantisch naast zou zitten, ik kan me hier echt totaal géén voorstelling bij doen. Het is mooi, maar wat is mooi nou helemaal... Leuke anekdote om in ieder geval aan te geven dat het een van je vele geslaagde werkjes is. Ik vond het op het eerste gezicht jammer dat het geheel als een soort van Diaprojectie doorloopt. Maar namate je er langer naar gaat kijken, er desondanks nog steeds niets uit wijs kunt maken, wordt het geheel toch steeds beter. De tekst staat me helemaal aan. Zoals Ice al aan gaf, het is klein maar komt heel duidelijk naar voren. Lekker strak, simpel... Daar hou ik van. Al met al een prima signature. Ik zou dit nooit op deze manier willen maken, en toch vind ik hem prima gelukt. Welke mafkees krijgt dat nou voor elkaar? KIU! 8.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.