Daan007 Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 (bewerkt) Hee vriendjes en vriendinnetjes. Ik heb weer een spel uit den ouden doosch gehaald. Lord of the Rings. Ik was er vroeger helemaal verslaafd aan en nu, 4 jaar na dato, is het nog steeds een leuk spel. Maar nu mijn vraag. Heeft een van jullie enig idee hoe je mods en maps kan installeren? Ik heb een aantal leuke mods en maps gezien, maar weet niet hoe ik ze moet installeren. Wie o wie kan mij het verlossende antwoord geven? Kus, daan. Bewerkt: 13 oktober 2008 door Daan007 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 welke heb je? I of II? bij I wist ik een manier om je Commando punten te hacken Maar Mods installeren kan ik niet Reageren
Daan007 Geplaatst: 13 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Ik heb deel I. Die neppe dat je maar op bepaalde punten boerderijtjes kan neerzetten. Commandopunten en dergelijken kan ik ook 'hacken' doormiddel van een simpele trainer. Reageren
Daan007 Geplaatst: 16 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Mensen, help nou alsjeblieft! Als jullie me helpen verhoogt jullie kans op SL te worden!! Reageren
Hackman Geplaatst: 21 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Wat vind ik nu via de normale standaard Nederlandse Google? Ik hoop dat daar de juiste informatie op staat. Staan zulke dingen trouwens niet in eventuele ReadMe's of heb ik dit nu fout? Was altijd bij mij zo als ik een mod installeerde voor spellen (zoals GTA) maar dat zal wel aan mij liggen.. Veel succes met Lord of the Rings: Battle for Middle Earth! Reageren
Daan007 Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2008 Ja, tuurlijk heb ik mijn vriend google wel eerst gevraagd. Maar ik snapte er geen pepernoot van en hoopte dat iemand het in normaal Nederlands kon uitleggen. Ik heb vanmorgen een mod gedownload en daar stond inderdaad een duidelijke readme in. Maar alsnog bedankt voor je hulp. Je mag bij PW een Superlidmaandschap ophalen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.