The Outlaw Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 Beste leden, Jullie weten inmiddels wel dat het slecht met mijn pc gaat, jullie stellen allemaal resoluut voor dat ik de Xp Pro er opniuw op moet zetten, en back-ups moet maken van allerlei belangrijken bestanden. Voordat ik dat dfenitieve besluit neem, zit ik nog met een vaag probleem: Ik kan niet meer bij mijn gebruikersaccount op mijn afbeelding te wijzigen of een wachtwoord in stellen, ook kan ik niet meer zoeken naar een bestand wat daar op lijkt( Zoeken), Als jullie weer zeggen dat ik het er opnieuw op moet zetten dan vermoord ik jullie!!!(grapje) maar als dat het enige goede is? sO BE IT!!! Ik wacht op jullie laatste antwoorden.
Mr.Boss Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 ik zou gewoon de pc opnieuw instaleren ben je van al je problemen verlost en je kunt toch weer verder gaan zonder problemen toch
Sasuke Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 Beste leden,Jullie weten inmiddels wel dat het slecht met mijn pc gaat, jullie stellen allemaal resoluut voor dat ik de Xp Pro er opniuw op moet zetten, en back-ups moet maken van allerlei belangrijken bestanden. Voordat ik dat dfenitieve besluit neem, zit ik nog met een vaag probleem: Ik kan niet meer bij mijn gebruikersaccount op mijn afbeelding te wijzigen of een wachtwoord in stellen, ook kan ik niet meer zoeken naar een bestand wat daar op lijkt( Zoeken), Als jullie weer zeggen dat ik het er opnieuw op moet zetten dan vermoord ik jullie!!!(grapje) maar als dat het enige goede is? sO BE IT!!! Ik wacht op jullie laatste antwoorden. Sorry dat ik het zeg, maar I agree whit marten. PC format = altijd happy face ( in mijn gevallen iig. heb hem al zo vaak moeten Formatten de laatste tijd ).
THUNDER Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Geplaatst: 3 april 2005 Beste leden,Jullie weten inmiddels wel dat het slecht met mijn pc gaat, jullie stellen allemaal resoluut voor dat ik de Xp Pro er opniuw op moet zetten, en back-ups moet maken van allerlei belangrijken bestanden. Voordat ik dat dfenitieve besluit neem, zit ik nog met een vaag probleem: Ik kan niet meer bij mijn gebruikersaccount op mijn afbeelding te wijzigen of een wachtwoord in stellen, ook kan ik niet meer zoeken naar een bestand wat daar op lijkt( Zoeken), Als jullie weer zeggen dat ik het er opnieuw op moet zetten dan vermoord ik jullie!!!(grapje) maar als dat het enige goede is? sO BE IT!!! Ik wacht op jullie laatste antwoorden. Sorry dat ik het zeg, maar I agree whit marten. PC format = altijd happy face ( in mijn gevallen iig. heb hem al zo vaak moeten Formatten de laatste tijd ). jah dat zou ik ook maar doen dan (moest bij mij maar een keer maar het hielp wel)
TheFreshmaker Geplaatst: 4 april 2005 Rapport Geplaatst: 4 april 2005 ja, ik zal je mar waarschuwen, ik heb m'n pc zo eens 1.5 week moeten missen wegens harde schijf kaduuk B)
Recommended Posts