Alphaxus Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Aye Niko's! Ik vroeg me af waar de locatie van de Coquette is in Liberty City? Kom a.u.b. niet aan met die van Stevie, want die heb ik al gebracht naar Stevie zonder er iets mee te doen. Alvast bedankt, Cas Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 er zijn geen vindplaatsen voor de Coqeutte helaas Reageren
GTA Haas Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Oké, wel even iets over Stevie's Car Theft, als je de Coquette moet stelen en terug moet brengen naar Stevie. Kan je het ook niet doen! Pak die Coquette, dan rijden er meer Coquette's rond. Pak er eentje rij die naar je Safe House en dan zet je die op Residents Only neer. Rijdt met een andere Auto terug naar die Coquette die je naar Stevie moest brengen. En klaar! Zo simpel is het.... Reageren
game~skater Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 ze rijden vooral op het middelste eiland een beetje onder middle park. Reageren
FerryN Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 ze rijden vooral op het middelste eiland een beetje onder middle park. Star Junction bedoel je? Reageren
maus1994 Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 je moet gewoon geluk hebben en ja de duurdere auto's rijden vaak op star junction . als je een andere duurdere auto pakt rijden er ook vaak duurdere auto's rond , comet ofzo Reageren
vesa Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 ik heb de coquette ook vaak gevonden in de buurt van de gevangenis. dan staan er meerdere slome auto's naast elkaar en daarnaast staat da weer een coquette Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 De Coquette is ongeveer even moeilijk te vinden als de Infernus (misschien iets makkelijker), dus ik raad je aan om dit topic eens te doorlezen. Ik had in een ander topic dan ook eens een lijstje gemaakt hoe je de Infernus kan krijgen, ik zal even het lijstje kopiëren en sommige dingen veranderen: Stevie's Car TheftEén van de Car Theft's is een Coquette. RaceStart een Race van Brucie met een sportwagen (zoals de Turismo, die je hier kan vinden. En vaak zal één van je tegenstanders een Coquette hebben. Let op: dit is wel meestal pas vanaf dat je de race voor de 2de keer speelt! Multiplayer (GTA) RaceStart in de multiplayer van GTA IV een (GTA) Race, en kies bij 'Sportcars' de Coquette Zoek de auto op straatZoek gewoon een Coquette op straat. Als je zelf in een sportwagen rond rijd dan heb je meer kans dat je de Coquette tegenkomt. Ook kom je vaker sportwagens tegen op Algonquin, en vooral bij Star Junction. Reageren
Wienish Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Aye Niko's!Ik vroeg me af waar de locatie van de Coquette is in Liberty City? Kom a.u.b. niet aan met die van Stevie, want die heb ik al gebracht naar Stevie zonder er iets mee te doen. Alvast bedankt, Cas Ik raad je aan om eens ine en duurdere/exclusievere auto door Star Junction/The Triangle te rijden. Je zult 'm snel zat tegenkomen, met wat geluk zelfs wit met rode streep Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Hey Alphaxus. Ik zou je aanraden om eens te saven in het mooie huis die Roman gekocht heeft, door middel van gokken. Nadat je daar gesaved hebt, loop je naar buiten, en zullen er vele Limo's rondrijden. Volgends mij rijden er dan ook dure auto's, 't kan zijn dat daar ook een Coquette tussenzit. Als je hem hebt, kun je hem meteen in het vakje zetten, zodat je hem blijft houden. Veel succes, Laturr Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 De Coquette is ongeveer even moeilijk te vinden als de Infernus (misschien iets makkelijker), dus ik raad je aan om dit topic eens te doorlezen. Ik had in een ander topic dan ook eens een lijstje gemaakt hoe je de Infernus kan krijgen, ik zal even het lijstje kopiëren en sommige dingen veranderen: Stevie's Car TheftEén van de Car Theft's is een Coquette. RaceStart een Race van Brucie met een sportwagen (zoals de Turismo, die je hier kan vinden. En vaak zal één van je tegenstanders een Coquette hebben. Let op: dit is wel meestal pas vanaf dat je de race voor de 2de keer speelt! Multiplayer (GTA) RaceStart in de multiplayer van GTA IV een (GTA) Race, en kies bij 'Sportcars' de Coquette Zoek de auto op straatZoek gewoon een Coquette op straat. Als je zelf in een sportwagen rond rijd dan heb je meer kans dat je de Coquette tegenkomt. Ook kom je vaker sportwagens tegen op Algonquin, en vooral bij Star Junction. Met de "race" manier heb ik al de meest exclusieve wagens gevonden. Maar ik denk dat je beter een Sultan RS kunt nemen want met een Turismo ga je andere wagens krijgen. Die vind je in het Noorden van Alderney bij een verlaten huis achter een garage in de struiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.