Jump to content

Coquette


Alphaxus

Recommended Posts

Oké, wel even iets over Stevie's Car Theft, als je de Coquette moet stelen en terug moet brengen naar Stevie. Kan je het ook niet doen! :clown: Pak die Coquette, dan rijden er meer Coquette's rond. Pak er eentje rij die naar je Safe House en dan zet je die op Residents Only neer. Rijdt met een andere Auto terug naar die Coquette die je naar Stevie moest brengen. En klaar! :) Zo simpel is het.... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De Coquette is ongeveer even moeilijk te vinden als de Infernus (misschien iets makkelijker), dus ik raad je aan om dit topic eens te doorlezen. Ik had in een ander topic dan ook eens een lijstje gemaakt hoe je de Infernus kan krijgen, ik zal even het lijstje kopiëren en sommige dingen veranderen:

  • Stevie's Car Theft
    Eén van de Car Theft's is een Coquette.
  • Race
    Start een Race van Brucie met een sportwagen (zoals de Turismo, die je hier kan vinden. En vaak zal één van je tegenstanders een Coquette hebben. Let op: dit is wel meestal pas vanaf dat je de race voor de 2de keer speelt!
  • Multiplayer (GTA) Race
    Start in de multiplayer van GTA IV een (GTA) Race, en kies bij 'Sportcars' de Coquette
  • Zoek de auto op straat
    Zoek gewoon een Coquette op straat. Als je zelf in een sportwagen rond rijd dan heb je meer kans dat je de Coquette tegenkomt. Ook kom je vaker sportwagens tegen op Algonquin, en vooral bij Star Junction.

Link to comment
Delen op andere websites

Aye Niko's!

Ik vroeg me af waar de locatie van de Coquette is in Liberty City? :eten:

Kom a.u.b. niet aan met die van Stevie, want die heb ik al gebracht naar Stevie zonder er iets mee te doen. :N

Alvast bedankt,

Cas

Ik raad je aan om eens ine en duurdere/exclusievere auto

door Star Junction/The Triangle te rijden. Je zult 'm snel zat

tegenkomen, met wat geluk zelfs wit met rode streep :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Alphaxus.

Ik zou je aanraden om eens te saven in het mooie huis die Roman gekocht heeft, door middel van gokken.

Nadat je daar gesaved hebt, loop je naar buiten, en zullen er vele Limo's rondrijden. Volgends mij rijden er dan ook dure auto's, 't kan zijn dat daar ook een Coquette tussenzit. Als je hem hebt, kun je hem meteen in het vakje zetten, zodat je hem blijft houden.

Veel succes,

Laturr 8)

Link to comment
Delen op andere websites

De Coquette is ongeveer even moeilijk te vinden als de Infernus (misschien iets makkelijker), dus ik raad je aan om dit topic eens te doorlezen. Ik had in een ander topic dan ook eens een lijstje gemaakt hoe je de Infernus kan krijgen, ik zal even het lijstje kopiëren en sommige dingen veranderen:

  • Stevie's Car Theft
    Eén van de Car Theft's is een Coquette.
  • Race
    Start een Race van Brucie met een sportwagen (zoals de Turismo, die je hier kan vinden. En vaak zal één van je tegenstanders een Coquette hebben. Let op: dit is wel meestal pas vanaf dat je de race voor de 2de keer speelt!
  • Multiplayer (GTA) Race
    Start in de multiplayer van GTA IV een (GTA) Race, en kies bij 'Sportcars' de Coquette
  • Zoek de auto op straat
    Zoek gewoon een Coquette op straat. Als je zelf in een sportwagen rond rijd dan heb je meer kans dat je de Coquette tegenkomt. Ook kom je vaker sportwagens tegen op Algonquin, en vooral bij Star Junction.

Met de "race" manier heb ik al de meest exclusieve wagens gevonden. :Y

Maar ik denk dat je beter een Sultan RS kunt nemen want met een Turismo ga je andere wagens krijgen. :Y

Die vind je in het Noorden van Alderney bij een verlaten huis achter een garage in de struiken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...