Jochem285 Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Helloe every1 Ik heb een probleempje, ik heb SAMP gedownload via de site die jullie aangeven, zodra ik mijn AVG er overheen haalt zegt ie dat het een trojan horse is. Ligt dit aan AVG of wat? Reageren
bramboy Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 waar heb je hem gedownload?! Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Dit heb ik ook al eens gehad. Maar volgens mij komt dit doordat er een soort van exe bestand in zit. En AVG ziet deze bestanden als een trojaans paard. Omdat dit meestal bestanden zijn die je automatich kan laten installeren. Netzoals een trojaans paard ook doet. Ik heb pas geleden ook nog een Trojaans paard gehad. Kan er wel naat zitten hoor. Reageren
wesley123 Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 AVG ziet het inderdaad als een trojan, klik gewoon op heal en je rakt die bestanden neit kwijt en kunt ze gewoon blijven gebruiken. Ik kan je verzekeren dat het geen trojan is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.