Dvt Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 (bewerkt) Het team OpenIV is een Russisch team dat GTA IV tot in de kleinste details helemaal uitvogeld en mod. Zo hebben ze al heel veel files gevonden, zoals de cargrp.dat, een bestand dat bepaald waar welke auto's rijden (eerste gedeelte): ## file: cargrp.dat # description: For each type of ped (worker, clubber etc) we maintain a list of the cars they might drive. # This list is used to pick cars in a very similar way we pick peds. # buccaneer, voodoo, sanchez, manana, rancher, ruiner, marbella, virgo, bobber, uranus, stalion, moonbeam, merit, solair, vincent, bobcat, # POPCYCLE_GROUP_HARLEM futo, buccaneer, hakumai, sabre2, ingot, manana, fortune, vigero2, esperanto, lokus, minivan, chavos, cavalcade, emperor2, pres, rebla, bobber, # POPCYCLE_GROUP_BRONX stratum, premier, chavos, feroci, habanero, sabregt, faction, pinnacle, dilettante, merit, patriot, perennial, moonbeam, minivan, nrg900, # POPCYCLE_GROUP_JERSEY sentinel, fxt, intruder, sultan, schafter, washington, cognoscenti, pmp600, oracle, nrg900, huntley, banshee, landstalker, cavalcade, stretch, feltzer, zombieb # POPCYCLE_GROUP_UPTOWN futo, hakumai, emperor, ingot, voodoo, dukes, vincent, stratum, esperanto, marbella, lokus, premier, minivan, admiral, e109, sabre, # POPCYCLE_GROUP_QUEENS blista, intruder, sultan, washington, patriot, dilettante, merit, solair, virgo, hellfury, sabregt, sentinel, moonbeam, primo, peyote, rebla, pres, # POPCYCLE_GROUP_BROOKLYN fortune, uranus, vigero, primo, admiral, df8, feroci, e109, pinnacle, faggio, habanero, sentinel, fxt, rebla, pcj, pres, schafter, perennial, landstalker, # POPCYCLE_GROUP_MIDTOWN blista, sabre, emperor, willard, bobcat, peyote, rancher, faggio, marbella, dukes, virgo, df8, faction, stalion, primo, vigero2 # POPCYCLE_GROUP_BLACK_POOR patriot, pmp600, banshee, oracle, zombieb, coquette, huntley, feltzer, habanero, hellfury, nrg900, landstalker, cognoscenti, cavalcade, fxt, sentinel, # POPCYCLE_GROUP_FASHION ruiner, sultan, premier, fxt, vigero, df8, faction, ingot, intruder, dilettante, landstalker, vincent, e109, feroci, merit, minivan, emperor, esperanto, stratum, # POPCYCLE_GROUP_BOHEMIAN patriot, sentinel, sultan, pmp600, huntley, fxt, cavalcade, coquette, feltzer, banshee, e109, schafter, oracle, rebla, sabregt, vigero, perennial, washington, # POPCYCLE_GROUP_TRENDY minivan, merit, marbella, manana, feroci, faction, futo, ingot, blista, # POPCYCLE_GROUP_RUSSIAN turismo, cavalcade, sentinel, schafter, feltzer, oracle, # POPCYCLE_GROUP_ITALIAN bobcat, futo, vigero, blista, virgo, vincent, stalion, sabre, rancher, sentinel, feltzer, buccaneer, minivan, merit, manana, chavos, feroci, premier, # POPCYCLE_GROUP_EASTERN_EUROPEAN sultan, pmp600, cavalcade, feltzer, schafter, pmp600, coquette, oracle, turismo, supergt, comet, banshee, # POPCYCLE_GROUP_SHOPPING_RICH bobcat, futo, vigero, blista, voodoo, virgo, vincent, stalion, sabre, chavos, ruiner, rancher, e109, pres, merit, faction, df8, # POPCYCLE_GROUP_CHINESE_JAPANESE vigero, voodoo, virgo, vincent, stalion, sabre, ruiner, emperor, esperanto, rancher, merit, marbella, manana, feroci, faction, dukes, # POPCYCLE_GROUP_SOUTH_AMERICAN admiral, virgo, premier, vincent, sultan, # POPCYCLE_GROUP_SHOPPING_AVERAGE forklift, flatbed, packer, phantom, benson, mule, boxville, pony, burrito, biff, steed, speedo, # POPCYCLE_GROUP_DOCKS (Obbe:forklift added back in. Should only be created on nodes with SPECIAL_SMALL_WORKERS set) oracle, turismo, pmp600, cavalcade, pres, banshee, huntley, habanero # POPCYCLE_GROUP_BUSINESS_HIGH sentinel, schafter, feltzer, landstalker, premier, chavos, vincent, rancher, # POPCYCLE_GROUP_BUSINESS_LOW burrito, stalion, bobcat, blista, faction, speedo, stockade, vincent, e109, pony, merit, minivan, esperanto, stratum, # POPCYCLE_GROUP_FACTORY mrtasty, # POPCYCLE_GROUP_PARK mrtasty, # POPCYCLE_GROUP_GOLF cabby, taxi, taxi2, # POPCYCLE_GROUP_TAXI flatbed, packer, phantom, speedo, biff, # POPCYCLE_GROUP_BUILDING_SITE mule, ripley, airtug, bus, perennial2, feroci2, # POPCYCLE_GROUP_AIRPORT_WORKERS stockade, # POPCYCLE_GROUP_SECURITY pmp600, voodoo, fxt, cavalcade, e109, huntley, # POPCYCLE_GROUP_PROSTITUTES_PIMPS vigero2, marbella, emperor2, burrito, blista, sabre2, # POPCYCLE_GROUP_BUMS hakumai, futo # POPCYCLE_GROUP_GANG_ALBANIAN hellfury, # POPCYCLE_GROUP_GANG_BIKER_1 zombieb, # POPCYCLE_GROUP_GANG_BIKER_2 sentinel, pmp600, # POPCYCLE_GROUP_GANG_ITALIAN rebla, schafter # POPCYCLE_GROUP_GANG_RUSSIAN (maffia/Mob) uranus, ingot # POPCYCLE_GROUP_GANG_RUSSIAN_2 (Gang) oracle, e109 # POPCYCLE_GROUP_GANG_IRISH huntley, voodoo # POPCYCLE_GROUP_GANG_JAMAICAN patriot, landstalker # POPCYCLE_GROUP_GANG_AFRICAN_AMERICAN sultan, pres # POPCYCLE_GROUP_GANG_KOREAN intruder, feroci # POPCYCLE_GROUP_GANG_CHINESE_JAPANESE primo, cavalcade # POPCYCLE_GROUP_GANG_PUERTO_RICAN police, police2, polpatriot, noose, predator, pstockade, nstockade, fbi # POPCYCLE_GROUP_COPS faggio, futo, stalion, ruiner, coquette, sultan, infernus, premier, fxt, bobber, vigero, blista, df8, faction, taxi, ingot, intruder, lokus, sanchez, pres, vincent, admiral, pmp600, banshee, dukes, e109, nrg900, taxi2, feroci, turismo, cavalcade, merit, minivan, stratum, supergt, # POPCYCLE_GROUP_NETWORK reefer, squalo, marquis, jetmax, tropic, # POPCYCLE_CAR_GROUP_BOATS cognoscenti, vincent, pres, intruder, feroci, sultan, stratum, hakumai, df8, schafter, ingot, primo, admiral, oracle, merit, premier, washington, solair, pinnacle, lokus, willard, # POPCYCLE_CAR_GROUP_BORING_SALOONS ripley, airtug, bus, mrtasty, perennial2, feroci2, forklift, # POPCYCLE_GROUP_ONLY_IN_NATIVE_ZONE (These cars will only appear in the zones that they belong in) of gta.dat, een bestand met maps (eerste gedeelte): #IMG ASSETS.IMGIMGLIST common:/data/images.txt # # Water # WATER common:/DATA/WATER.DAT common:/DATA/WATERLOW.DAT # # Object types # IDE common:/DATA/gtxd.IDE #props files IDE platform:/DATA/MAPS/GENERIC/procobj.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/WINDOWS/GEN_WIN.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/STREET/ROOFTOP.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/STREET/amenitie.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/STREET/ELECBOX.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/STREET/Misc.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/ROADSIDE/RUBBISH.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/ROADSIDE/BINS.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/ROADSIDE/SIGN.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/ROADSIDE/FENCES.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/ROADSIDE/WORKS.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/ROADSIDE/LAMPPOST.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/ROADSIDE/traffic.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/ROADSIDE/crates.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/ROADSIDE/Bllbrd.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/ROADSIDE/St_vend.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/DOORS/EXT_DOOR.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/DOORS/INT_DOOR.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/LEV_DES/MINIGAME.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/LEV_DES/ICONS.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/LEV_DES/MISSION_INT.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/industrial/industrial.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/industrial/skips.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/industrial/drums.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/industrial/RAILWAY.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/residential/lights.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/residential/Soft.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/residential/Bedroom.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/residential/electrical.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/residential/Bathroom.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/residential/details.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/residential/Dining.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/residential/kitchen.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/commercial/7_11.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/commercial/clothes.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/commercial/bar.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/commercial/Fastfood.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/commercial/Office.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/commercial/Beauty.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/vegetation/Ext_veg.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/PROPS/vegetation/Int_veg.IDE # interior files IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Int_Props/PROPS_AH.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Int_Props/PROPS_AB.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Int_Props/PROPS_MP.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Int_Props/PROPS_SS.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Int_Props/PROPS_KM.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Int_Props/PROPS_LD.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Generic/BROWNSTONES.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Generic/BARS_1.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Generic/BARS_2.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Generic/BARS_3.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Generic/BLOCKS.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Generic/BLOCKS_2.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Generic/BLOCKS_3.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Mission/LEVEL_1.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Mission/LEVEL_2.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Mission/LEVEL_3.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Mission/LEVEL_4.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Mission/LEVEL_5.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Mission/LEVEL_6.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Generic/HOMES_1.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Generic/HOMES_2.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Generic/HOMES_3.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Generic/PUBLIC_1.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Generic/PUBLIC_2.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Generic/PUBLIC_3.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Generic/RETAIL_4.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Generic/RETAIL_1.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Generic/RETAIL_3.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Generic/RETAIL_2.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Generic/Indust_1.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/INTERIORS/Test/INTERIORS.IDE # map files IDE platform:/DATA/MAPS/JERSEY/NJ_01.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/JERSEY/NJ_02.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/JERSEY/NJ_03.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/JERSEY/NJ_04W.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/JERSEY/NJ_04E.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/JERSEY/NJ_05.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/JERSEY/NJ_XREF.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/JERSEY/NJ_docks.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/JERSEY/NJ_liberty.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/MANHAT/MANHATXR.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/MANHAT/MANHAT01.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/MANHAT/MANHAT02.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/MANHAT/MANHAT03.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/MANHAT/MANHAT04.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/MANHAT/MANHAT05.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/MANHAT/MANHAT06.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/MANHAT/MANHAT07.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/MANHAT/MANHAT08.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/MANHAT/MANHAT09.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/MANHAT/MANHAT10.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/MANHAT/MANHAT11.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/MANHAT/MANHAT12.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/MANHAT/SUBWAYXR.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/MANHAT/MANHATSW.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/EAST/EAST_XR.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/EAST/BROOK_N.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/EAST/BROOK_N2.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/EAST/BROOK_S.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/EAST/BROOK_S2.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/EAST/BROOK_S3.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/EAST/QUEENS_E.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/EAST/QUEENS_M.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/EAST/QUEENS_W.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/EAST/QUEENS_W2.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/EAST/BRONX_W.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/EAST/BRONX_W2.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/EAST/BRONX_E.IDE IDE platform:/DATA/MAPS/EAST/BRONX_E2.IDE Ook is OpenIV bekend van een filmpje, waarbij ze de massa van een Turismo hebben vergroot. Zie hier het resultaat: OpenIV bekijkt (en veranderd) niet alleen de scripts of gameplay, maar ook textures: Internet Desktop wallpaper from GTA IV Textures Dit is hun officiële website: http://openiv.sannybuilder.com/ Nou, kortom: goed nieuws dus. Als dit team al vrij goed een console versie kan modden, zal de PC versie ook niet veel verschillen! Bewerkt: 13 oktober 2008 door Dvt Reageren
::: Tha Hawk ::: Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Leuk topic! Staat zeker handig nieuws in, dat filmpje had ik wel al eerder gezien. (Maar nu weet ik hoe diegene dat voor elkaar gekregen heeft, gewoon de massa omhoog! ) Reageren
Mythbuster Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Cool, wat me trouwens opvalt is dat de textures .dds zijn, dat zijn de textures van Test Drive Unlimited ook! Als het nou ook nog écht hetzelfde bestandsformaat zou zijn... En als we geluk hebben is het bestandsformaat van de models ook zoals in Test Drive Unlimited, dan kunnen we ze zo importeren . En voor zover ik weet zitten de textures in TDU gewoon ín het model, dus als we die files in Zmod ofzo proberen te importeren, en het is inderdaad hetzelfde formaat, dan word het modden wel érg makkelijk. Achja, het zal wel bij dromen blijven, want zo te zien zitten die .dds textures ín een apart filetje.. een .xtd en dat is niet het..zelfde *begint te stotteren* formaat als TDU. *zucht* Nouja, het blijft bij een droom Anyway, goed gevonden, hopelijk kunnen zo ook snel een import/export script maken voor 3dsmax zodat we de models van auto's en de stad kunnen modden . Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 13 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2008 Ik wist helemaal niet dat dit kon op een console versie van spellen. Dacht dat dit alleen kon met PC versies. Want kijk maar eens naar al die myts (ik weet niet of ik het goed schrijf) die in Sa zaten. Iedereen was naar ufo's aan het zoeken en naar aliens en nog veel meer onzin. Totdat GTA Sa op de PC uitkwam en die nerds in de bestanden gingen kijken of dit ook allemaal echt was. Wat niet zo bleek te zijn. Dus vandaar dacht ik dat dit niet op console versies van een spel kon. Reageren
Gijsso Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Ik snap ook niet hoe het kan. PC's kunnen toch niet PS3/X360 cdtjes lezen of heb ik dat nou verkeerd. Misschien hebben ze wel een lazer uit een van de twee consoles eruit geflikkerd en dan aansluiten op een PC. Maar nog snap ik niet hoe het kan. Reageren
maus1994 Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 ja goed gevonden , maar ik snap ook niet echt hoe dat kan . Reageren
warhoofd3 Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) Niet zo moeilijk, gewoon de .img bestanden openen uit een geextracte ISO(met een hex editor). en dan tik je de naam van de auto in, en je vindt de waardes. Mooi werk dat ze dus een manier hebben om die .IMG bestanden in/uit te pakken! Ik heb mijn Xbox nog niet gereflasht omdat mijn SATA-chipset niet compatible is. Als ik toch een geschikte SATA kaart krijg, zal ik mijn mods laten zien(snelle autos etc) @luitjes die niet snappen hoe je het kunt modden etc: als je de Xbox 360 DVD-speler op je PC aansluit kun je de spellen gewoon rippen. Dan gebruik je een Xbox360 ISO extractor, en voila je hebt de bestanden uit je spel. Helaas zijn veel bestanden gesignt(je hoeft niet te weten wat dat is), waardoor je Xbox ze als corrupt ziet als ze bewerkt zijn. Maar de bestanden die je wel hebt kunnen modden, kun je gewoon weer in een nieuwe ISO zetten. Die ISO kun je branden, en elke gereflashte Xbox360 zal hem spelen. Bewerkt: 14 oktober 2008 door timmyhawky Reageren
PowerPats Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 snap er niks van, al die codes zeggen mij niets. maarja het zal wel. Reageren
Dvt Geplaatst: 14 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) snap er niks van, al die codes zeggen mij niets. maarja het zal wel. Je ziet toch: ...# This list is used to pick cars in a very similar way we pick peds.# buccaneer, voodoo, sanchez, manana, rancher, ruiner, marbella, virgo, bobber, uranus, stalion, moonbeam, merit, solair, vincent, bobcat, # POPCYCLE_GROUP_HARLEM futo, buccaneer, hakumai, sabre2, ingot, manana, fortune, vigero2, esperanto, lokus, minivan, chavos, cavalcade, emperor2, pres, rebla, bobber, # POPCYCLE_GROUP_BRONX stratum, premier, chavos, feroci, habanero, sabregt, faction, pinnacle, dilettante, merit, patriot, perennial, moonbeam, minivan, nrg900, # POPCYCLE_GROUP_JERSEY sentinel, fxt, intruder, sultan, schafter, washington, cognoscenti, pmp600, oracle, nrg900, huntley, banshee, landstalker, cavalcade, stretch, feltzer, zombieb # POPCYCLE_GROUP_UPTOWN futo, hakumai, emperor, ingot, voodoo, dukes, vincent, stratum, esperanto, marbella, lokus, premier, minivan, admiral, e109, sabre, # POPCYCLE_GROUP_QUEENS blista, intruder, sultan, washington, patriot, dilettante, merit ... Alle autonamen kun je zien, en de regio's (van New York) waar ze voornamelijk rijden: Harlem, Bronx, Jersey, Uptown, Queens.. Bewerkt: 14 oktober 2008 door Dvt Reageren
PowerPats Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Oke dus met deze lijst kan je zien waar bepaalde auto's rijden. handig hoor... Reageren
vesa Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Oke dus met deze lijst kan je zien waar bepaalde auto's rijden. handig hoor... dat is zeker handig Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Komen die nerds toch nog van pas. Reageren
Dieko Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Hier is al een topic over Klik Reageren
Dvt Geplaatst: 14 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) Hier is al een topic over Klik Da's geen topic hierover dat is enkel een filmpje.. Ik geef meer informatie over het team, wat ze doen etc. Ik heb ook gezegd dat sommige mensen dat filmpje waarschijnlijk al zouden kennen.. Bewerkt: 14 oktober 2008 door Dvt Reageren
Dieko Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Hier is al een topic over Klik Da's geen topic hierover dat is enkel een filmpje.. Ik geef meer informatie over het team, wat ze doen etc. Ik heb ook gezegd dat sommige mensen dat filmpje waarschijnlijk al zouden kennen.. Oh oke dan is het goed. Helaas dat ze dit alleen op de Xbox360 kunnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.