Jump to content

GTA IV al heel ver uitgevogeld

Recommended Posts

Geplaatst:

ja blabla. maar hoe kom je dan bij al die auto's? :? nogal vaag. en hoe verhoog je die massa dan? nog vager. maar dit is waarschijnlijk alleen besteed aan de nerds 8)

Geplaatst: (bewerkt)
ja blabla. maar hoe kom je dan bij al die auto's? :? nogal vaag. en hoe verhoog je die massa dan? nog vager. maar dit is waarschijnlijk alleen besteed aan de nerds 8)

Dat doen ze met een computer :ch:

Bewerkt: door Dieko
Geplaatst: (bewerkt)

Nou, je opent de IMG-bestanden met info over de autos in een HEX-editor. Dan zoek je op de namen van de auto's, en dan vind je al snel een stukje wat verdacht veel op de handling bestanden uit vorige GTA's lijkt. Dan verander je wat bytes achter de namen van auto's, en kijk je wat er gebeurt. Het erachter komen welke waardes wat betekenen zodat je weet hoe je kunt modden heet volgens mij reverse-engineering.

Als er mensjes zijn die een geflashte Xbox360 hebben, stuur me ff een PM en ik stuur je een paar bytes die je moet veranderen in de IMG-bestanden. Dan ff ISO in elkaar zetten, branden, en testen hoe het werkt en wat het doet. Ieamnd interesse?

Als ik zelf mijn Xbox heb gemod, is dit niet meer nodig.

Bewerkt: door timmyhawky
Geplaatst:
Ik wist helemaal niet dat dit kon op een console versie van spellen.

Dacht dat dit alleen kon met PC versies.

Want kijk maar eens naar al die myts (ik weet niet of ik het goed schrijf)

die in Sa zaten.

Iedereen was naar ufo's aan het zoeken en naar aliens en nog veel meer onzin.

Totdat GTA Sa op de PC uitkwam en die nerds in de bestanden gingen kijken of dit ook allemaal echt was.

Wat niet zo bleek te zijn.

Dus vandaar dacht ik dat dit niet op console versies van een spel kon. :cya:

Ik heb wel ufo's gevonden, maar alleen op foto's die ergens in SA hangen. Niet als model.

En ik hoop dat deze gta heel makkelijk te modden is. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...