Remi-X Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Ik heb gister NFS:U2 uitgespeeld, met die laatste race enz. Nu heb ik dus alle parts unlocked, zoals het hoort. Mar nu blijft het spel wel hangen op 74% Completition . En ik krijg het ook niet hoger op een of andere manier. Hoe kan dit? Op mijn oude GameCube had ik dit probleem ook, toen was het alleen wel 99%. Maar die GC is al verkocht dus die doet er niet aan toe. Reageren
Rullez Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Het vage aan NFS U2 is dat je de eind race al kan rijden voordat je alle andere races heb gedaan. En dat levert geen 100% op. Dus wil je 100% zorg dan eerst dat je alle races doet voordat je de aller laatste race doet. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Zorg dat je zeg maar Circuit/Sprint/Drift etc doet, maar dan zonder die X-kleurig, want dat zijn de belangerijkste race's. Dan speel je het sneller uit, dan dat je als eerste de belangerijkste races doet! Reageren
Remi-X Geplaatst: 14 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Ik heb zoveel races gedaan als ik kan. Altijd eerst alle Outrun Races, daarna rondjes op de kaart ondertussen bezig met wat geheime races, daarna de events, daarna de URL en daarna de kruisjes. En daarna kwam nog een nieuwe URL en die doe ik dan. Dat was mijn volgorde tijdens het spelen. Moet anders nog eens in de World Map kijken? Of daar nog iets te doen is? PS: SUV races heb ik niet gedaan. Heb nog geen 4x4 in mijn Career garage staan. Reageren
Rullez Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Ik heb zoveel races gedaan als ik kan. Altijd eerst alle Outrun Races, daarna rondjes op de kaart ondertussen bezig met wat geheime races, daarna de events, daarna de URL en daarna de kruisjes. En daarna kwam nog een nieuwe URL en die doe ik dan. Dat was mijn volgorde tijdens het spelen. Moet anders nog eens in de World Map kijken? Of daar nog iets te doen is? PS: SUV races heb ik niet gedaan. Heb nog geen 4x4 in mijn Career garage staan. De SUV races moet je uiteraard doen, en wie weet zijn er nog meer verborgen races. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.