nnnnnn Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 ik heb ondekt dat volgens het intro filmpje de stad in gta 2 dus new jork(liberty city) kan zijn. overgens kan het ook het decor voor het filmpje zijn. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Dat klopt. Tijden het filmpje kun je duidelijk LCPD lezen op de politieauto's en je ziet de World Trade Center. Dit was natuurlijk állang sinds GTA 2 uitkwam bekend en dus niks nieuws. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Ik zoek een download voor GTA2: The Movie. Geen Youtube aub. Reageren
Cencicodis Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Gebruik torrent, dan vind je het zeker... Reageren
thomas1010 Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Hier een link gevonden op wikigta Het is een site van rockstargames. Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 maar waarom zoek je dat eigenlijks? om op youtube te zetten? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 24 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2009 Hier een link gevonden op wikigta Het is een site van rockstargames. Jij krijgt van mij tien euro als je het filmpje kan downloaden door op die download link te klikken. maar waarom zoek je dat eigenlijks?om op youtube te zetten? Nee, om te gebruiken in een video die ik aan het maken ben. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 (bewerkt) Gebruik torrent, dan vind je het zeker... Torrents zijn gratis software's, audio's, game's etc. Dit is dus illegaal #Edit: En sowieso, torrents zijn sloom Bewerkt: 25 augustus 2009 door coolnniek9 Reageren
MrKooKie Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Gebruik torrent, dan vind je het zeker... Torrents zijn gratis software's, audio's, game's etc. Dit is dus illegaal #Edit: En sowieso, torrents zijn sloom Legaal, aangezien de content van de torrent free-to-view is. Los daarvan: http://www.take2games.com/modules/gta2/downloads/movie.html Klikken op de onderste rode regel; Zipped Real Movie Format (17.9mb) Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 25 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2009 Gebruik torrent, dan vind je het zeker... Torrents zijn gratis software's, audio's, game's etc. Dit is dus illegaal #Edit: En sowieso, torrents zijn sloom Ligt eraan hoeveel Seeders je hebt. Bedankt Kookie Reageren
benhelsloot Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 ik was met youtube bezig en ik zag het gta 2 movie maar in zoon stukje zie je elvis in 2012 dat kan helemaal niet of ze hebben hem weer tot leven gewekt Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Volgens mij kan je inderdaad op één van de radio stations horen dat Elvis weer tot leven is gewekt met hyper nogwat technologie ofzo... Reageren
PowerPats Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 (bewerkt) Nee hij lijkt er niet eens op, hier is het stukje. is gewoon een look a like en alsof de echte elvis in zo een louche bar zou optreden vooral als er daarna al die gangsters naar binnenlopen die iedereen afknallen. Bewerkt: 28 augustus 2009 door PowerPats Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Oh dat ja das gewoon een goedkope "imposter" zeg maar Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 dan ben j een beetje blind als je zegt dat dat elvis is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.