GhostFace Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 Weet iemand hoe komt het dat mijn internet na 3 kwartier of 1 uur steeds uitvalt :angry: Alle stekkers zitten er in enzo... Maar als ik de power stekker van de router er op nieuw in doe dan doet die het wel weer <_< :huh: weet iemand waarom dat steeds is...? Reageren
The Outlaw Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 misschien is het een virus? Heb je je virusscan aan? wat voor pc heb je? als je alles eerst verder vertelt dan kunnen we je misschien verder helpen Reageren
GhostFace Geplaatst: 31 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 (bewerkt) misschien is het een virus?Heb je je virusscan aan? wat voor pc heb je? als je alles eerst verder vertelt dan kunnen we je misschien verder helpen Ik heb vorige week mijn pc opnieuw geformateerd en geinstaleerd dus ik denk niet dat het een virus is, en dit is wel vaker voorgekomen dat dit zo is maar dan na een paar dagen doet internet gewoon weer normaal maar nou duurd het wel erg lang..en het is super irritant :angry: Ik heb een Medion computer. Bewerkt: 31 maart 2005 door GhostFace Reageren
The Outlaw Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 kan het zijn dat er misschien een breuk zit in 1 van die stekkers want als alles voor de rest klopt dan weet ik niet wat er aan de hand moet zijn? Reageren
GhostFace Geplaatst: 31 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 (bewerkt) :angry: Ik zie niks...maar nu word het wel heel irritant...nou gaat het om de 5 min dat internet weg valt :blink: EDIT : Kan het mischien helpen als ik de computer opnieuw instaleer <_< Bewerkt: 31 maart 2005 door GhostFace Reageren
Wauzie Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 Misschien weet ik wat je probleem is, vorig jaar hebben we adsl aangeschaft. Een redelijk snelle verbinding en een modem hadden we. Steeds viel internet uit, na een jaar kwamen we erachter dat ons modem de internetsnelheid niet aankon :rolleyes: . Wij natuurlijk kwaad :angry: . Misschien heb jij hetzelfde? Reageren
GhostFace Geplaatst: 31 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 het zal best kunnen maar ik denk dat ik mijn computer toch ff opnieuw ga instaleren enzo...want ook een keer deed internet het niet goed...maar toen ik de computer opnieuw had geinstaleerd deed internet het opeens wel goed :blink: Reageren
Ewoud Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 (bewerkt) Je modem kan kapot zijn of een kabel. Probeer gewoon alle kabels te testen. Gewoon even een andere pakken en aansluiten. Anders bel je even met je internet provider. Bewerkt: 31 maart 2005 door ewoud Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.