Jump to content

Cadeau geven + n00bmode

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik iets wil geven aan mijn vriendin moet je op TAB drukken.

En als ik op TAB druk start ik de N00bmode.

Om het weg te doen moet je op enter of F drukken en als ik dat doe gaat CJ in een auto! :duh:

Kan iemand helpen? :?

Geplaatst:

Je kan de controls anders zetten. Ga in het pauzemenu naar options>controls>redifine controls en dan zie je dat achter het vakje "special actions" TAB staat. Klik erop en verander het naar elke andere willekeurige ongebruikte toets (bijvoorbeeld "1"). Dan start n00bmode nog steeds met TAB op maar je geeft de cadeautjes met 1.

Een tweede mogelijkheid is de n00bmode deïnstalleren.

Geplaatst:
Je kan de controls anders zetten. Ga in het pauzemenu naar options>controls>redifine controls en dan zie je dat achter het vakje "special actions" TAB staat. Klik erop en verander het naar elke andere willekeurige ongebruikte toets (bijvoorbeeld "1"). Dan start n00bmode nog steeds met TAB op maar je geeft de cadeautjes met 1.

Een tweede mogelijkheid is de n00bmode deïnstalleren.

Bij mij staat er geen special actions.

Wel action. :duh:

Geplaatst:

Ik denk dat Martyceha action bedoelde inplaats van special action. Verander de action knop en het zou moeten werken. Veel succes! :tu:

Geplaatst:
n00bmode deïnstalleren dus, als je zo graag cadeautjes wil geven aan je vriendinnetje :7

Ik heb juist DANKZIJ de noobmode die vriendin!! :bonk:

Geplaatst:

dan moet je zorgen dat er geen auto in de buurt is :duh:

omg, ik zie het al voor me , jij de hele tijd van heen en weer lopen :puh: maar je vriendin blijft heel zielig voor je staan

whaha :D

Geplaatst:

Ik heb ook n00bmode, en soms kan ik met wat sjaans (lees: geluk) op TAB drukken zonder n00bmode te starten.

Ik denk dat je even snel moet drukken, niet te lang inhouden!

suc6! :tu::puh:

Geplaatst:
Ik heb ook n00bmode, en soms kan ik met wat sjaans (lees: geluk) op TAB drukken zonder n00bmode te starten.

Ik heb dat soms ook dat ik alleen de stats krijg door TAB

Geplaatst:

Ik heb dat soms ook dat ik alleen de stats krijg door TAB

Dat is dus als je TAB ingedrukt houdt. Ja, dat is echt een vervelend klein probleempje. Kun je in de n00bmode niet instellen om met een andere toets te openen?

Geplaatst:
Dat is dus als je TAB ingedrukt houdt. Ja, dat is echt een vervelend klein probleempje. Kun je in de n00bmode niet instellen om met een andere toets te openen?

Nop _damn__by_ChaosEmeraldHunter.gif

Dat is de actie toets. Dus als je deze veranderd (in bijvoorbeeld * ) dan zal je n00bmode ook worden geopend via deze toets.

Geplaatst:

Dat is de actie toets. Dus als je deze veranderd (in bijvoorbeeld * ) dan zal je n00bmode ook worden geopend via deze toets.

Dat snap ik :puh: Als je even naar boven scrollt zie je dat dat ook al lang is gezegt. Wat ik bedoel is dat er ín de n00bmode een functie is om de "startknop" ervan de veranderen.

Geplaatst:

Dat snap ik :puh: Als je even naar boven scrollt zie je dat dat ook al lang is gezegt. Wat ik bedoel is dat er ín de n00bmode een functie is om de "startknop" ervan de veranderen.

Mijn excuses, misverstand.

Maar die knop is er evenmin. Het is inderdaad best wel lastig soms, maarja.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...