Galiorix Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Het eigenlijke design was stukken groter, alleen ik moest me aanpassen aan de signature regels hier, dus het is een stuk kleiner uitgevallen. C&C? Reageren
Neville Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Ik vind de tekst, de zwarte achtergrond, en de witte/ronde hoeken erg mooi gedaan, doet me ook aan iets denken, weet niet precies wat. Die vrouw op die stoel vind ik erg goed geplaatst, ik zie dat er sprake is van stapeling(ja toch?), alleen snap ik de betekenis van die vrouw op die stoel met dat ding niet helemaal. Wat ik voorlopig nu altijd zeg als ik een cijfer ga geven: Neem mijn cijfer niet al te "serieus" want ik vind dat ik nog niet echt bevoegd ben om een cijfer te geven, aangezien ik niet zo kritisch kan kijken als de photoshoppers hier, dus laat het kritische cijfer maar aan hen over maar ik geef je een 7.5. Reageren
Ferre Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Een beetje een verkeerde foto heb je uitgekozen. Nu denken ze dat Deadmau5 een vrouw is . Ik vind hem met die rondingen niet zo mooi. Die vrouw op die stoel vind ik erg goed geplaatst, ik zie dat er sprake is van stapeling(ja toch?), http://bp1.blogger.com/_kU3dv3YpgMc/R7n6Wj.../deadmau5+6.bmp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.