reinbertio Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) Missie: Driving School: City Slicking Cheaten: Mag maar liever niet Versie: 1.1 Overig: en eventueel ook de andere testen op goud halen? GTASAsf1.b Bewerkt: 14 oktober 2008 door _KoE_Mzungu
-Matthijs- Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Driving School - Alles goud! Beloning: Bullet, Super GT en Hotknife - Driving skill + De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder!
reinbertio Geplaatst: 17 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Driving School - Alles goud!Beloning: Bullet, Super GT en Hotknife - Driving skill + De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Hartelijk Bedankt! Terwijl nog niemand deze missie had gedaan kwam er een vriend bij me langs die de missie voor mij gehaald heeft, toen ik terug kwam om te zeggen dat het niet meer hoefde zag ik dat de missie al gedaan was, ik wil je toch nog hartelijk bedanken voor de moeite en de tijd die je erin gestoken hebt!
Recommended Posts