Jorismartens Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb de Nederlandse Ondertiteling er proberen in te zetten en nu werkt die niet meer! EDIT Het SPEL werkt niet meer! Bewerkt: 14 oktober 2008 door Jorismartens Reageren
GTA Haas Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Oké, ga naar C>Program Files>GTA San Andreas>Langauge, kopieër dan de Nederlandse Ondertiteling. Dan plak je het in Langauge van SA. Als het goed is moet het werken want bij mij werkte het ook, anders lees ff de ReadMe! Reageren
Jorismartens Geplaatst: 14 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) Oké, ga naar C>Program Files>GTA San Andreas>Langauge, kopieër dan de Nederlandse Ondertiteling. Dan plak je het in Langauge van SA. Als het goed is moet het werken want bij mij werkte het ook, anders lees ff de ReadMe! Ik heb die download verwijdert. SA opnieuw geïstalleerd. En hij werkte NOG niet Enne HOE plak je het in de langauge? En ik snap er nog geen BAL van ook! Leg het A.U.B uit hoe je het doet van Begin t/m Eind! Uninstall werkt niet! Want dan krijg ik DIT:Dar er een fout is opgetreden Bewerkt: 14 oktober 2008 door Jorismartens Reageren
Remi-X Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Krijg je helemaal geen ondertiteling of engels? En door welk language file heb je het vervangen? Wat het kan zijn is het volgende (IN San Andreas heh, niet erbuiten.): 1-Je hebt ondertiteling uitstaan, ga naar het menu in sa, options en zoek daar ergens naar subtitles. 2-Je hebt de verkeerde taal aanstaan, ik neem aan dat je Nederlandse subs door AMERICAN.GXT hebt vervangen? Dan heb je het misschien op de verkeerde taal staan. 3-Verkeerd geinstalleert. Ik zie hierboven dat je niet weet wat je dan moet doen, stuur eens een link van je subs, dat ik het kan downloaden en kijken. Reageren
Jorismartens Geplaatst: 14 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Krijg je helemaal geen ondertiteling of engels? En door welk language file heb je het vervangen? Wat het kan zijn is het volgende (IN San Andreas heh, niet erbuiten.):1-Je hebt ondertiteling uitstaan, ga naar het menu in sa, options en zoek daar ergens naar subtitles. 2-Je hebt de verkeerde taal aanstaan, ik neem aan dat je Nederlandse subs door AMERICAN.GXT hebt vervangen? Dan heb je het misschien op de verkeerde taal staan. 3-Verkeerd geinstalleert. Ik zie hierboven dat je niet weet wat je dan moet doen, stuur eens een link van je subs, dat ik het kan downloaden en kijken. Het spel kan niet meer GESTART worden! En de onderiteling staat bij mij ALTIJD aan. linkie: Dit is de SUB als ik het goed heb. Reageren
.Timothy Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Heb je al eens geprobeerd 'gta_sa.set' uit 'Mijn Documenten' verwijderd? Daarin worden je opties opgeslagen, en dus ook de taalinstelling. Verwijder het eens, misschien helpt het Verder kan ik je aanraden eens deze patch te downloaden. Je moet hem uitpakken met WinRAR voordat je hem kan gebruiken. Succes Reageren
Jorismartens Geplaatst: 14 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) Heb je al eens geprobeerd 'gta_sa.set' uit 'Mijn Documenten' verwijderd? Daarin worden je opties opgeslagen, en dus ook de taalinstelling. Verwijder het eens, misschien helpt het Verder kan ik je aanraden eens deze patch te downloaden. Je moet hem uitpakken met WinRAR voordat je hem kan gebruiken. Succes Kan ik mijn n00bmode dan terug OPSLAAN?? Dat die erbij blijft. San Andreas werkt VOLLEDIG niet meer denk ik Enne de 'gta_sa.set' staat er jiet eens OP! die 2de snap ik niet........... EDIT Hallo Hij werkt nog niet! Wilt er nog iemand HELPEN? Bewerkt: 28 oktober 2008 door Jorismartens Reageren
Jorismartens Geplaatst: 29 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2008 Wilt er iemand helpen? De probleem is nog niet verholpen Reageren
Beagle Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Geplaatst: 23 februari 2009 De GTA.set staat in Mijn Documenten > GTA User Files, verwijder deze. Unistall GTA: SA, Verwijder de Rockstar Games map en installeer SA opnieuw. Volg dan de instructies van de mod heel zorgvuldig. Reageren
Casss Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Geplaatst: 23 april 2009 Heb je een backup gemaakt van de engelse ondertiteling? Vervang deze gewoon door het progamma wat je hebt gedownlownd om de taal te veranderen! Als je geen backup hebt zeg het even dan geef ik de mijne Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.