KoenKucharek Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) wie kan dit voor mij aanpassen dat niet num 123456789 is maar zonder en dat als je op capslock druk dat je springt met je auto net als bunny hop bij een taxi BP_CORE.rar BP_CORE.rar Bewerkt: 14 oktober 2008 door KoenKucharek
NickyHendriks Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Mensen mogen niet zomaar die scirpts aanpassen. Dit komt omdat je toestemming moet hebben van de maker. En daarom mag niermand iets eraan doen dacht ik. Maar als ik beter was in Scripten had ik het met plezier gedaan maar ik ben nog in de Laagste fase van CLEO
KoenKucharek Geplaatst: 15 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Mensen mogen niet zomaar die scirpts aanpassen. Dit komt omdat je toestemming moet hebben van de maker. En daarom mag niermand iets eraan doen dacht ik. Maar als ik beter was in Scripten had ik het met plezier gedaan maar ik ben nog in de Laagste fase van CLEO dta toestemming maakt niks uit hoor je kan het gewoon doen zonder ik doe dat ook zovaak
PatrickW Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Je mag het inderdaad rustig doen als het voor eigen gebruik is, maar je mag geen aangepaste scripts van anderen verspreiden zonder toestemming van de maker. Als iemand anders het voor jou zou doen, verspreidt hij zijn aangepaste versie en dat is dus zonder toestemming niet toegestaan. Mensen mogen niet zomaar die scirpts aanpassen. Dit komt omdat je toestemming moet hebben van de maker. En daarom mag niermand iets eraan doen dacht ik. Maar als ik beter was in Scripten had ik het met plezier gedaan maar ik ben nog in de Laagste fase van CLEO Je zegt zelf al dat het niet mag, maar toch zou je het graag doen, als je het zou kunnen ?
Recommended Posts