Jump to content

San Andreas Hardware Fout

TommieguN

Recommended Posts

Hallo mensen,

Sinds vandaag heb ik een probleem met San Andreas/Playstation, namelijk dat hij mijn memorycard niet wil lezen.

Heel gek want gisteren (off-topic: tijdens de wedstrijd Nederland-Armenië :puh: ) deed het gewoon nog heel normaal zonder een enkel probleem te geven.

De Playstation en Grand Theft Auto San Andreas heb ik en legaal en ik behandel het rustig, dus ik smijt het niet ergens in een hoekje.

Aan de buitenkant van zowel mijn Playstation als mijn memorycard is niets te zien, geen breuk of wat dan ook.

Ik hoop dat iemand een antwoord heeft

Greets

TommieGuN

Delen op andere websites

Misschien je PS2 uitgezet terwijl hij aan het schrijven was? Dan kan je savegame corrupt worden.

dat doe ik zo vaak....Als ik een ARmax code wil.....misschien toch maar eens mee kappen.

zit er geen stof of iets dergelijks in je card

Delen op andere websites

Misschien je PS2 uitgezet terwijl hij aan het schrijven was? Dan kan je savegame corrupt worden.

Nee, ik was niet aan het saven.

Wat ook niet lukt is de game gewoon zonder memorycard opstarten en dan later de memorycard erin stoppen.

Nou ja, als het probleem zich blijft voordoen, ga ik gewoon kijken of mijn Playstation te maken is (onder de garantie) of gewoon wachten tot SA op de pc uitkomt.

Delen op andere websites

dat doe ik zo vaak....Als ik een ARmax code wil.....misschien toch maar eens mee kappen.

zit er geen stof of iets dergelijks in je card

Hmm zal eens kijken.

Bedankt alvast.

Delen op andere websites

Als ik jou was... had ik hem inderdaad laten maken..

Als je nog garantie hebt..

Waarschijnlijk... (als het probleem nie op te lossen is) krijg je nieuwe PS2...

Wa da betreft heeft Sony Goeie klanteservice!

Delen op andere websites

Wat ik bedoelde is je PS2 uitzetten als je een savegame aan het opslaan bent.

Nou ja, als het probleem zich blijft voordoen, ga ik gewoon kijken of mijn Playstation te maken is (onder de garantie) of gewoon wachten tot SA op de pc uitkomt.

Waarom zou hte aan je PS2 liggen en niet gewoon aan je memory card? Kun je wel het spel spelen zonder mem.card?

Leen even een mem.card van iemand en probeer het daarmee.

Delen op andere websites

Hmmm er is blijkbaar al een topic over GTA Forum

Meteen als eerste :lol: , maar ik kom er niet echt veel wijs uit <_< .

Anyhow, sinds de fout heb ik het nog niet geprobeerd om het opnieuw te doen.

Misschien wel omdat ik deze paar weken ******* veel huiswerk en toetsen heb, en dat nog wel in mn eindexamenjaar <_< :angry: :( :ph34r: :unsure: .

Als ik geslaagd ben ga ik lekker GTA'en, als een opluchting en relaxment.

Ik ga het nog proberen, lukt het niet (laten ik het niet hopen, en eigenlijk wel gek want ik ben er niet ruig mee ofzo) dan zoek ik een andere mogelijkheid.

Delen op andere websites

ik hoop voor jouw dat het goed komt kijk anders even bij je saves dit doe je om je playstation aan te doen en er geen cd in te stoppen daarna na browser dan memorycard

kiezen.als er allemaal paarse blokjes staan dan heb je helaas pech en moet je met elke save overniuw beginnen <_< :(

Delen op andere websites

ik heb deze probleem ook, als je spel opstart geeft 'ie aan loading error.

en start automatisch het spel helemaal opnieuw op bij de eerste missie. en het lulligst was dat ik hem had uitgespeeld,

maar ik heb gewoon bij een collega zijn spel op mijn memory card gezet. :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...