Jump to content

Gears of war (2)

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vroeg me af of iemand weet of je bij gears of war 1 en 2 ook met ze tweeen online kan behalve co-op

Geplaatst:

Bedoel je GOW 1 Online tegen GOW 2? Nee dat kan helaas niet, alleen GOW 2 VS GOW 2 en GOW 1 VS GOW 1. :) Oja, en GOW = Gears Of War

Geplaatst: (bewerkt)
Bedoel je GOW 1 Online tegen GOW 2? Nee dat kan helaas niet, alleen GOW 2 VS GOW 2 en GOW 1 VS GOW 1. :) Oja, en GOW = Gears Of War

nee dit bedoel ik niet laat ik het ff anders zeggen ik bedoel als je gears of war 1 online speelt zegmaar warzone 4 tegen 4 of je ook nog een vriend kan uitnodigen om met je mee te spelen zo nee is dit bij gears of war 2 ook het geval?

Bewerkt: door straydoggs
Geplaatst:

Oooh, nu snap ik het. Zei het dan gewoon eerder jongen, dan had ik je kunnen helpen. Op de Xbox360 kan je wel een Vriend/Vriendin uitnodigen. Door naar je vriendenlijst te gaan, op een Vriend/Vriendin te klikken. Dan druk je op "Invite for a Game" ofzoiets. Dan krijgt diegene waarnaar je het gestuurd heeft een bericht aan met een Uitnodiging om een Game te spelen! Maar zelf moet je nog allemaal intypen Bv. Hoi, zullen we samen Gears Of War spelen? De Server is "Gears Of War Team-Deadmatch". Zoiets moet je sturen. Op de PS3 weet ik niet, want ik heb er geen en hoef er geen. :)

Geplaatst:
Oooh, nu snap ik het. Zei het dan gewoon eerder jongen, dan had ik je kunnen helpen. Op de Xbox360 kan je wel een Vriend/Vriendin uitnodigen. Door naar je vriendenlijst te gaan, op een Vriend/Vriendin te klikken. Dan druk je op "Invite for a Game" ofzoiets. Dan krijgt diegene waarnaar je het gestuurd heeft een bericht aan met een Uitnodiging om een Game te spelen! Maar zelf moet je nog allemaal intypen Bv. Hoi, zullen we samen Gears Of War spelen? De Server is "Gears Of War Team-Deadmatch". Zoiets moet je sturen. Op de PS3 weet ik niet, want ik heb er geen en hoef er geen. :)

hmm.. Heb nog steeds het idee dat je het neit volledig snapt.(ben ook geen expert in uitleggen xD) Ik heb een xbox 360 en ik weet hoe je iemand moet uitnodigen maar als ik iemand wil uitnodigen uit me vriendenlijst kan dat niet als ik bijvoorbeeld in de game lobby zit dan kan ik hem niet uitnodigen het enige hoe het me ooit gelukt is dezelfde game uit te kiezen bij het uitzoeken van een custom match maar dat duurt me een beetje te lang

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...