NickyHendriks Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) Hallo, Ik heb een sig gemaakt met een stukje uit Admins Strippen en dit kwam eruit: *********** Ik heb gewoon hun twee gerenderd en toen de rest zelf gedaan Bewerkt: 14 oktober 2008 door PatrickW
Bierbuikje Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 De achtergrond vind ik te druk. Je had beter iets rustigers uit kunnen kiezen of een landschap en de poppetjes vind ik aan de zijkant ook slecht afgewerkt. Ik vind die randen van de poppetjes niet goed gemaakt. Maar je font en de letters zijn wel goed gemaakt. 5.5/10
NickyHendriks Geplaatst: 14 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) De achtergrond vind ik te druk. Je had beter iets rustigers uit kunnen kiezen of een landschap en de poppetjes vind ik aan de zijkant ook slecht afgewerkt. Ik vind die randen van de poppetjes niet goed gemaakt.Maar je font en de letters zijn wel goed gemaakt. 5.5/10 Die randen van Lantyz en PatrickW waren al zo voordat ik ze ging renderen kijk maar: Ik heb een V2'tje: ***************** Bewerkt: 14 oktober 2008 door PatrickW
PiekeTheCat Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) Ghaha Jou sig is verwijderd wegens ripping! (Niks mee bedoeld,ik vond het wel lachen ) Bewerkt: 14 oktober 2008 door PiekeTheCat
NickyHendriks Geplaatst: 14 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Ghaha Jou sig is verwijderd wegens ripping! (Niks mee bedoeld,ik vond het wel lachen ) En wat vind je van de Sig?
PatrickW Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Wees creatief, verzin je eigen onderwerpen, in plaats van die van en ander te rippen.
Recommended Posts