Jump to content

PS3 naam veranderen en headset.


Von-Helsing

Recommended Posts

Kun je je PSN ID veranderen?

Mijn vader heeft namelijk eerst eentje ingevoerd, maar hij zit er nooit op. Daarom wil ik het veranderen in 'gewoon' Mematox.

Moet je voor de PS3 een aparte headset hebben? Zo ja, waar kan ik die kopen?

Je kunt ook een andere link geven van een headset die jij gebruikt, en die ik zou kunnen kopen.

Groetjess,

Mematox

Link to comment
Delen op andere websites

Een nieuwe gebruiker aanmaken op je PS3, dan kunnen jullie beiden je eigen savegames opslaan moest je vader alsnog de PS3 willen gebruiken. Daarna een nieuwe account aanmaken om online te kunnen gaan, dan hebben jullie beiden je eigen online account. ID veranderen gaat niet dus als de nieuwe online account voor u is dan moet je van nul opnieuw beginnen.

Headset weet ik niet.

Bewerkt: door pyrofoob
Link to comment
Delen op andere websites

Een headset is zeker geen verplichting, maar het is ook geen overbodige luxe. Je krijgt ze vaak bij bundels met games, zoals Warhawk of Socom. Net als Dieko raad ik je een bluetooth Headset aan, maar deze zijn echter wel wat duurder. Als je er niet al teveel aan wilt spenderen kan je ook altijd nog voor een USB headset kiezen, deze zijn bijna overal verkrijgbaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een headset is zeker geen verplichting, maar het is ook geen overbodige luxe. Je krijgt ze vaak bij bundels met games, zoals Warhawk of Socom. Net als Dieko raad ik je een bluetooth Headset aan, maar deze zijn echter wel wat duurder. Als je er niet al teveel aan wilt spenderen kan je ook altijd nog voor een USB headset kiezen, deze zijn bijna overal verkrijgbaar.

Een bluetooth headset is goedkoper dan een USB headset.

Bij de Bart Smit kost een bluetooth headset 16 euro.

Bewerkt: door Dieko
Link to comment
Delen op andere websites

Jullie beantwoorden wel de 2e vraag, maar niet de belangrijkste! Kan ik mijn naam veranderen of niet?

Laturr 8)

Je PSN ID kan je niet veranderen.

Maar als je een nieuw gebruiker aanmaakt,kan je dat wel.

Dan kan je namelijk een nieuwe PSN aanmaken met een andere naam.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb zelf een xbox 360, ik snap niet waarom je hier een topic aan maakt (gtaforum). je hebt ook gewoon een forum over playstation 3 :7

Hoezo zou ik naar een ander forum gaan als hier genoeg mensen zijn die me kunnen helpen?

Laturr 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even zitten denken of het kan, en ik ben uiteindelijk tot een oplossing gekomen.

Maak inderdaad een nieuw account aan op je PS3. Nu vul je hier al je gegevens in die jij zo wilt hebben. De naam Mematox dus. Op je andere account staan nu nog al je savegame's en opgelagen data wat dus naar je nieuwe account moet komen. Dit kun je doen met het behulp van een Memory Stick.

1) Steek een Memory Stick in je PS3

2) Ga op je eerste account

3) Kopieër alle data op je Memory Stick. ( Druk op Driehoekje -> Kopieëren )

4) Ga op je nieuwe account en zet alle Opgelagen data op dat account.

Er zou vast een makkelijkere manier zijn, maar ik kan daar even niet opkomen.. :7

Succes.. !! ^_^

Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb zelf een xbox 360, ik snap niet waarom je hier een topic aan maakt (gtaforum). je hebt ook gewoon een forum over playstation 3 :7

Hoezo zou ik naar een ander forum gaan als hier genoeg mensen zijn die me kunnen helpen?

Laturr 8)

Volgens mij bedoeld hij dat je dit in het Grote PS3 topic kon zetten. En daar ben ik het wel mee eens :)

En BTW, bij de 360 kun je wel je naam laten veranderen, en er zit standaard een headset bij :puh:

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

ik wil ook wel een headsetje kopen maar het moet dan ook wel even meegaan,

ik heb al van meerderen gehoord dat de headset kapot is.

kan iemand mij goede headsetjes laten zien.

_O_

Er zijn games waar je tegenwoordig een headset bij krijgt geleverd, welke weet ik zo niet uit me hoofd. Ik heb via Google een website gevonden waar een aantal headsets te vinden zijn. Ze verschillen in prijs van 30 euro tot 126 euro. Kijk even zelf hier, misschien vind je er wat tussen :sigaar: .

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...