Von-Helsing Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Kun je je PSN ID veranderen? Mijn vader heeft namelijk eerst eentje ingevoerd, maar hij zit er nooit op. Daarom wil ik het veranderen in 'gewoon' Mematox. Moet je voor de PS3 een aparte headset hebben? Zo ja, waar kan ik die kopen? Je kunt ook een andere link geven van een headset die jij gebruikt, en die ik zou kunnen kopen. Groetjess, Mematox Reageren
pyrofoob Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) Een nieuwe gebruiker aanmaken op je PS3, dan kunnen jullie beiden je eigen savegames opslaan moest je vader alsnog de PS3 willen gebruiken. Daarna een nieuwe account aanmaken om online te kunnen gaan, dan hebben jullie beiden je eigen online account. ID veranderen gaat niet dus als de nieuwe online account voor u is dan moet je van nul opnieuw beginnen. Headset weet ik niet. Bewerkt: 14 oktober 2008 door pyrofoob Reageren
Dieko Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Je kan een bluetooth oortje halen die je ook voor je gsm gebruikt. Of een usb headset als je die hebt. Reageren
M4X Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Een headset is zeker geen verplichting, maar het is ook geen overbodige luxe. Je krijgt ze vaak bij bundels met games, zoals Warhawk of Socom. Net als Dieko raad ik je een bluetooth Headset aan, maar deze zijn echter wel wat duurder. Als je er niet al teveel aan wilt spenderen kan je ook altijd nog voor een USB headset kiezen, deze zijn bijna overal verkrijgbaar. Reageren
Dieko Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) Een headset is zeker geen verplichting, maar het is ook geen overbodige luxe. Je krijgt ze vaak bij bundels met games, zoals Warhawk of Socom. Net als Dieko raad ik je een bluetooth Headset aan, maar deze zijn echter wel wat duurder. Als je er niet al teveel aan wilt spenderen kan je ook altijd nog voor een USB headset kiezen, deze zijn bijna overal verkrijgbaar. Een bluetooth headset is goedkoper dan een USB headset. Bij de Bart Smit kost een bluetooth headset 16 euro. Bewerkt: 14 oktober 2008 door Dieko Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 14 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Jullie beantwoorden wel de 2e vraag, maar niet de belangrijkste! Kan ik mijn naam veranderen of niet? Laturr Reageren
Supermann Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 ik heb zelf een xbox 360, ik snap niet waarom je hier een topic aan maakt (gtaforum). je hebt ook gewoon een forum over playstation 3 Reageren
Dieko Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Jullie beantwoorden wel de 2e vraag, maar niet de belangrijkste! Kan ik mijn naam veranderen of niet?Laturr Je PSN ID kan je niet veranderen. Maar als je een nieuw gebruiker aanmaakt,kan je dat wel. Dan kan je namelijk een nieuwe PSN aanmaken met een andere naam. Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 14 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 ik heb zelf een xbox 360, ik snap niet waarom je hier een topic aan maakt (gtaforum). je hebt ook gewoon een forum over playstation 3 Hoezo zou ik naar een ander forum gaan als hier genoeg mensen zijn die me kunnen helpen? Laturr Reageren
Swiggers Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) Ik heb even zitten denken of het kan, en ik ben uiteindelijk tot een oplossing gekomen. Maak inderdaad een nieuw account aan op je PS3. Nu vul je hier al je gegevens in die jij zo wilt hebben. De naam Mematox dus. Op je andere account staan nu nog al je savegame's en opgelagen data wat dus naar je nieuwe account moet komen. Dit kun je doen met het behulp van een Memory Stick. 1) Steek een Memory Stick in je PS3 2) Ga op je eerste account 3) Kopieër alle data op je Memory Stick. ( Druk op Driehoekje -> Kopieëren ) 4) Ga op je nieuwe account en zet alle Opgelagen data op dat account. Er zou vast een makkelijkere manier zijn, maar ik kan daar even niet opkomen.. Succes.. !! Bewerkt: 14 oktober 2008 door DSgregor Reageren
Dvt Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) ik heb zelf een xbox 360, ik snap niet waarom je hier een topic aan maakt (gtaforum). je hebt ook gewoon een forum over playstation 3 Hoezo zou ik naar een ander forum gaan als hier genoeg mensen zijn die me kunnen helpen? Laturr Volgens mij bedoeld hij dat je dit in het Grote PS3 topic kon zetten. En daar ben ik het wel mee eens En BTW, bij de 360 kun je wel je naam laten veranderen, en er zit standaard een headset bij Bewerkt: 14 oktober 2008 door Dvt Reageren
---Elias--- Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 ik ben ook van plan een headset te kopen voor mijn ps3. maar gaat bluetooth headset ook op mijn computer? of alleen USB? Reageren
vesa Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 ik wil ook wel een headsetje kopen maar het moet dan ook wel even meegaan, ik heb al van meerderen gehoord dat de headset kapot is. kan iemand mij goede headsetjes laten zien. Reageren
pyrofoob Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Jullie beantwoorden wel de 2e vraag, maar niet de belangrijkste! Kan ik mijn naam veranderen of niet?Laturr Stond toch in mijn antwoord: ID veranderen gaat niet Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 (bewerkt) ik wil ook wel een headsetje kopen maar het moet dan ook wel even meegaan, ik heb al van meerderen gehoord dat de headset kapot is. kan iemand mij goede headsetjes laten zien. Er zijn games waar je tegenwoordig een headset bij krijgt geleverd, welke weet ik zo niet uit me hoofd. Ik heb via Google een website gevonden waar een aantal headsets te vinden zijn. Ze verschillen in prijs van 30 euro tot 126 euro. Kijk even zelf hier, misschien vind je er wat tussen . Bewerkt: 15 oktober 2008 door Fiegel5 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.