Jump to content

Dag, savegame..


Die Hard

Recommended Posts

Beste forumleden,

Na ongeveer twee weken lang actief GTA: IV te hebben gespeeld, met een savegame waarin ik op de 45% zat, blijkt opeens mijn savegame weg te zijn.

Natuurlijk kan dit niet anders dat iemand hem heeft verwijderd, want toen ik er voor het laatst achter zat heb ik nog even snel opgeslagen waarna ik mijn PS3 heb afgesloten. En nee, ik heb het niet afgesloten terwijl hij aan het opslaan was.

Maar ach, misschien heb ik nog anderhalve procent kans dat er een andere reden is, en andere mensen dit probleem ook hebben gehad. Heeft iemand misschien enig idee hoe het komt dat mijn savegame opeens pleite is? En staan er ergens nog "Verwijderde Items"?

Hopelijk kan ik mijn savegame nog terugkrijgen, mijn excuses als ik een klein beetje geirriteerd overkom, maar dat lijkt me logisch als je er net achterkomt dat je savegame waar je zoveel werk aan hebt gehad opeens weg is, en natuurlijk ben ik natuurlijk ook niet even de slimme jongen om wat backups te maken. Domme, domme ik.

Met vriendelijke groet,

Die Hard

Link to comment
Delen op andere websites

Doe anders een Aanvraag...... :7

Het is een mogelijkheid.. Maar ik wil natuurlijk liever mijn eigen savegame terug, je hebt er zoveel moeite voor gedaan en dan is ie opeens weg. Maar bedankt voor je reactie. :)

Zijn er echt geen andere mogelijkheden om mijn savegame terug te krijgen? :(

Link to comment
Delen op andere websites

Da's wel klote[/font] ja.

Maar misschien heb je in het andere spel keuzes gemaakt die je liever niet wilde maken, zoals Ivan, Cherise, Clarence, Playboy, Dwayne, Derrick, Francis, Darko, te vermoorden, terwijl je ze wilde laten leven, of andersom, of heb je wraak gekozen, maar wil je toch liever het geld?[/font]

Als je toch de goede keuzes hebt gemaakt, is het wel een bittere pil, maar dan zul je toch genoegen moeten nemen met een savegame van iemand anders.

Veel succes ermee,

Laturr 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...