wtc Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2008 Het is de eerste keer dat ik dit zie, maar als ik van Charge Island naar Algonquin rijd kwam ik plots een politiecontrole tegen. Er stonden kegeltjes en er stond een politiewagen met zwaailichten aan. Toen ik even terugkeerde stond er een auto stil, en de agent ging naar het raampje en praatte tegen de chauffeur! Als ik het later nog eens probeerde zag ik ze niet meer! Was dit al bekend? Zoja, Ik heb ook enkele (slechte) screens genomen! De SnapMap laat zien waar het was. Click here to view the SnapMap Screens: Mvg, wtc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[B]ig [S]moke Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2008 Volgens mij was dit al bekent. ik weet het niet zeker maar volgens mij is dat gewoon dat ze een boete hebben ofzo.. maar wel grappig Dag dag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2008 Dit was inderdaad al een tijdje bekend, ik heb het zelf ook al zoveel gezien. Dit is gewoon weeral een punt waarin GTA IV zeer realistisch in is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2008 ja dit was al wel bekend volgens mij. bij mij in ieder geval wel maar wel leuk dat ook jij het hebt ontdekt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) ik kom het ook vaak tegen. in die tunnel bv kan de naam niet opkomen. het gebeurt op verschillende plaatsen. maar toch goed gevonden EDIT: Booth Tunnel Bewerkt: 17 oktober 2008 door Ely Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Addicted2 Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2008 Leuk dat je het zelf gevonden hebt, en stoer dat het erin zit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2008 ik kom het ook vaak tegen. in die tunnel bv kan de naam niet opkomen. het gebeurt op verschillende plaatsen. maar toch goed gevonden Booth Tunnel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2008 Dit is inderdaad al een tijdje bekend, en het gaat hier om aanhoudingen en bagagecontroles, niet zozeer om grenscontroles, want deze zou je dan eerder bij een tolpoortje verwachten. Je zult de aanhoudingen vooral tegenkomen op het 'stokje' van de T-kruising van de snelweg tussen Algonquin, Dukes en Bohan, maar je zult ze ook wel eens kunnen tegenkomen op de grotere straten in Algonquin zelf. Veel plezier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 14 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2008 Dit is inderdaad al een tijdje bekend, en het gaathier om aanhoudingen en bagagecontroles, niet zozeer om grenscontroles, want deze zou je dan eerder bij een tolpoortje verwachten. Je zult de aanhoudingen vooral tegenkomen op het 'stokje' van de T-kruising van de snelweg tussen Algonquin, Dukes en Bohan, maar je zult ze ook wel eens kunnen tegenkomen op de grotere straten in Algonquin zelf. Veel plezier Ow ok^_^ ik heb er ook al eens zien staan aan de St Patrics Cathederal denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2008 Dit is inderdaad al een tijdje bekend, en het gaathier om aanhoudingen en bagagecontroles, niet zozeer om grenscontroles, want deze zou je dan eerder bij een tolpoortje verwachten. Je zult de aanhoudingen vooral tegenkomen op het 'stokje' van de T-kruising van de snelweg tussen Algonquin, Dukes en Bohan, maar je zult ze ook wel eens kunnen tegenkomen op de grotere straten in Algonquin zelf. Veel plezier Ow ok^_^ ik heb er ook al eens zien staan aan de St Patrics Cathederal denk ik Kan goed, zijn weer van die bekende/drukbezochte/ grote plekjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Perron55 Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2008 Ik heb laatst ergens gelezen in een amerikaans gamesblad dat die controle bij die brug (waar de snapshots zijn gemaakt) oorspronkelijk in een cutschene hoorde te zitten. Maar door gebrek aan fantsie of zo iets is dit niet door gegaan. ja ja..... Anyway ik moet ook toegeven dat hij orgineel is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GtaSlave Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2008 Het viel mij ook op, soms staan ze er ook met een lasergun. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2008 Het viel mij ook op, soms staan ze er ook met een lasergun. Je hebt toch geen laserguns in gta IV :?:?:? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2008 Het viel mij ook op, soms staan ze er ook met een lasergun. lasergun.. Goeie grap ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pyrofoob Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2008 Hij bedoelt waarschijnlijk een speedgun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.