Mendez Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Is er een programma waarmee je getallen in stats (stats in het pauze menu) kan veranderen? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Ik denk het niet. En btw: Waarom zou je dat willen? Lekker valsspelen in het recordboek? MP. Reageren
GROVEmember66 Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 zover ik weet niet maar als je gewoon een bazooka of m4 koopt en alles overhoop knalt gaat je criminal rating snel omhoog veel succes Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar ik denk dat je gewoon kan gaan naar GTA San Andreas User Files, en dan stats.html. Ik denk dat je daar je stats gewoon kan veranderen, maar maak eerst wel een backup. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar ik denk dat je gewoon kan gaan naar GTA San Andreas User Files, en dan stats.html. Ik denk dat je daar je stats gewoon kan veranderen, maar maak eerst wel een backup.Nee, dat bestandje opent een pagina waar je je stats kan zien. Je kan dan niets veranderen. Als je andere stats wilt zul je echt in game alles moeten doen, er is geen veranderen aan. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Wat gebeurdt er als je de allehoogste rang hebt, krijg je dan iets speciaals erbij? Reageren
.Timothy Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 De Criminal Rating bedoel je? Daar is inderdaad geen beloning aan vast gebonden. Dit is gewoon een rang, een extraatje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.