GROVEmember66 Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 ik wil dolgraag op sweet lijken alleen kan de goede broek niej vinden ik kan niet kiezen uit deze 4 broeken de black pants van de victim de leather pants zijn ook zwart maar dat is een lere broek dus voor die vieze bikers. of de black khakis van de zip of de blue khakis van de zip ik wett het niej meer ik zelf denk de blue khakis van de zip maar ik vraag het aan jullie. Reageren
Zaahed Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) Ik zal de blue Khakis doen. Ik vind die het meest op lijken. Had even op Wikigta gekeken en die bleu Khakis vond ik het meest op lijken. Dus ik zal die doen. Bewerkt: 14 oktober 2008 door zaahed Reageren
GROVEmember66 Geplaatst: 15 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 ik zat net bij de missie end of the line de laatste missie dus. en toen hat ik de blue khakis. en bij de cutscene liep sweet langs carl en de broek van sweet was meer zwart dan blauw. en daarna dee ik de missie opnieuw en toen hat ik de black khakis aan. dat leek er een stuk meer op. ik weet 1 ding zeker dat alle grove street families members allemaal een khakis hebben. net zoals die ene met dier dred locks die geen pet op heeft. ik denk dat hij een beige khakis draagt. maar wil je nog effe goed kijken voor me tussen de black en de blue khakis. alvast bedankt ik denk zelf de black khakis hoor Reageren
Zaahed Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Ik denk zelf nu ook de Black Khakis. Als je naar de foto kijkt zie je de broek van Sweet op de Black Khakis lijken. Dus ik zal die doen. Reageren
GROVEmember66 Geplaatst: 15 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 \hmmm ja maar ik zie aan de voorkant van z`n broek ook een bietje blauw. maar zwart is eigenlijk heel donker blauw. Reageren
Zaahed Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Ja oke lijkt ook weer op. Maar ik zal gewoon de Black Khakis doen. Die lijkt het meest op. Dus ik zal die doen. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Welk shirt, petje, schoenen en haar gebruik jij eigenlijk? Reageren
GROVEmember66 Geplaatst: 15 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 (bewerkt) dit is mijn outfit: ik heb ook de plaatsen waar bje het kunt halen erbij gezet. petje: green cap-pro leps kapsel:cesar and beard-los santos barber trui/t-shirt:green windbraeker-sub urben broek:black khakis (die heeft sweet ook) -zip schoennen:black hi-tops:pro leps dit is mijn grove style outfit he thanks zaahed door jou ben ik eruid ik heb net noch even gta sa gedaan en. ik heb foto`s gemaakt van de kleur van sweets z`n broek. en je had gelijk het is de black khakis die foto van jou van die cutscene van de missie tegging up turf. zie je dat sweet net zoals big smoke laat maar zeggen 2 vlekken hebben op hun broek. bij big smoke zijn de vlekken licht grijs en bij sweet heel donker blauw. en de rest van big smoke`s broek is donker grijs. en bij sweet zwart. en ik heb precies op die plek van die foto ook een foto gemaakt van mijn ijgen cj met black khakis aan. en hij had ook 2 hele donker blauwe vlekken en de rest van zijn broek zwart. zoals bij sweet van jouw foto uit je mail. 1000 maal dank homie Bewerkt: 16 oktober 2008 door GROVEmember66 Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de [Bewerk] knop om je laatste bericht aan te passen. Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 (bewerkt) he thanks zaahed door jou ben ik eruid ik heb net noch even gta sa gedaan en. ik heb foto`s gemaakt van de kleur van sweets z`n broek. en je had gelijk het is de black khakis die foto van jou van die cutscene van de missie tegging up turf. zie je dat sweet net zoals big smoke laat maar zeggen 2 vlekken hebben op hun broek. bij big smoke zijn de vlekken licht grijs en bij sweet heel donker blauw. en de rest van big smoke`s broek is donker grijs. en bij sweet zwart. en ik heb precies op die plek van die foto ook een foto gemaakt van mijn ijgen cj met black khakis aan. en hij had ook 2 hele donker blauwe vlekken en de rest van zijn broek zwart. zoals bij sweet van jouw foto uit je mail. 1000 maal dank homie Wil je een foto laten zien? Bewerkt: 15 oktober 2008 door Lance_Ryder_Wilson Reageren
Zaahed Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 he thanks zaahed door jou ben ik eruid ik heb net noch even gta sa gedaan en. ik heb foto`s gemaakt van de kleur van sweets z`n broek. en je had gelijk het is de black khakis die foto van jou van die cutscene van de missie tegging up turf. zie je dat sweet net zoals big smoke laat maar zeggen 2 vlekken hebben op hun broek. bij big smoke zijn de vlekken licht grijs en bij sweet heel donker blauw. en de rest van big smoke`s broek is donker grijs. en bij sweet zwart. en ik heb precies op die plek van die foto ook een foto gemaakt van mijn ijgen cj met black khakis aan. en hij had ook 2 hele donker blauwe vlekken en de rest van zijn broek zwart. zoals bij sweet van jouw foto uit je mail. 1000 maal dank homie Graag gedaan Reageren
GROVEmember66 Geplaatst: 16 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 ja sorry dat ik zo overdreven doe maar ik ben er erg blij mee. nou lig ik niet de hele nacht wakker van:welke broek heeft sweet,welke broek heeft sweet sorry ik kan geen foto laten zien ik heb de ps2 versie maar dan zijn we hier ook uit dus een maar in ieder geval kei en kei bedankt het is echt de black khakis >>> Door _KoE_Mzungu: Moderator gedrag wordt niet op prijs gesteld, wij kunnen heel goed zelf bepalen of een topic open of dicht moet.<<< Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Waarom wil iedereen op Sweet lijken.. Zucht.. Reageren
GROVEmember66 Geplaatst: 16 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 omdat sweet en cj in het spel de ganglijders zijn van grove street families en daarom wil ik en (anderen) op sweet lijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.