Remi-X Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Is het mogelijk om de radiozenders bij GTA San Andreas aan te passen naar mijn eigen smaak? Dus niet User Track Player gewoon gebruiken, neej, ik bedoel dus dat je bijvoorbeeld de liedjes van Radio Los Santos vervangt door Rap en Hip/Hop liedjes die jij beter vind, of om toe te voegen. En misschien als het kan, alleen is dat denk ik Hardcoded, is het mogelijk om radiozenders toe te voegen? Reageren
Addicted2 Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Ik geloof van niet, maar ik heb wel ooit eens gelezen dat je reclame door je User Track Files heen kan gooien, krijg je ook een beetje dat radio gevoel... Reageren
Remi-X Geplaatst: 14 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 ja dat is zo en dat weet ik. Maar dan kan je alleen maar je eigen lievelings liedjes gehusselt luisteren. En ik wil dus mn lievelings rap lidjes op Radio LS luisteren, en juist weer Tiesto ofzo in SF-UR. Misschien heeft iemand anders nog een suggestie? Reageren
bramboy Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) zoek de geluiden van je favo liedjes en plaats ze in user track ik d8 dat ik ook een radio geval had gezien ik kijk wel ff , nee toch niet Bewerkt: 14 oktober 2008 door bramboy Reageren
Remi-X Geplaatst: 14 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 GEEN USER TRACK ZEG IK TOCH.... Reageren
Addicted2 Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Ach, wind je niet zo op, sommige mensen kunnen niet zo goed lezen. Reageren
K.O. Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Echt radiozenders toevoegen gaat je onmogelijk lukken. Dit is inderdaad hardcoded. Als het je om de reclames gaat, kun je met SAAT (bij voorkeur de GUI van Alci, daarover heb ik een tutorial in de MTL staan) deze reclames gemakkelijk uit het spel halen. Vervolgens kun je deze alsnog in de User Track Player zetten, samen met je eigen muziek. Als je per se de User Track Player niet wilt gebruiken, kun je proberen om met diezelfde tool de nummers van Radio Los Santos te vervangen. In theorie is het wel mogelijk, als je er maar voor zorgt dat je geluidsbestanden in exact hetzelfde formaat staan als de bestanden in GTA. Daarmee bedoel ik niet alleen dezelfde extensie, maar als het kan ook dezelfde bitrate, samplingfrequency en dat soort dingen. Nou weet ik niet veel over de structuur van .ogg bestanden, maar je kunt het altijd proberen. Probeer eerst maar om jouw (.mp3) bestanden om te zetten naar .ogg. Daar kun je bijvoorbeeld deze site voor gebruiken. Vervolgens zet je de .ogg bestanden in het /STREAM/Radio Los Santos/ archief met die tool. Het kan zijn dat je de namen van de bestanden niet mag veranderen, maar dat moet je zelf maar proberen. Ik zie niet dat elk nummer is opgebouwd uit een intro, mid en outro. Met een tool als Audacity (Google!) kun je jouw bestanden ook in 3 stukken knippen. Wie weet kun je je bestand ook wel in 1 keer erin zetten zonder te knippen. Dan kun je intro en outro gewoon verwijderen. Ik weet zelf niet helemaal exact hoe het zit, maar je komt er pas achter als je het zelf gaat proberen. Ik hoop je met deze post toch voldoende geholpen te hebben. Reageren
Remi-X Geplaatst: 15 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Ziet er duidelijk uit, ik zal het eens proberen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.