gangstajoe Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Ik heb geprobeerd de texture te veranderen, ben ook bijna alle tut's afgeweest, kan niks vinden.. Via paint heb ik al de texture gemaakt, maar als ik hem dan in GTA San Andreas zet, doet hij niks ermee. Mijn vraag: Hoe moet ik de texture bestanden noemen zodat GTA het wel pakt? Tut's zijn bij mij altijd welkom. Reageren
Remi-X Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Altijd in BMP formaat moet het zijn, heb je dat? En het beste en korte naam, zoals 1.bmp. Reageren
gangstajoe Geplaatst: 14 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Altijd in BMP formaat moet het zijn, heb je dat? En het beste en korte naam, zoals 1.bmp. Ik heb gewoon BMP, ja. En hoezo kort? het moet toch een bepaalde naam hebben zodat GTA hem pakt? Reageren
Remi-X Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 owja klopt, je vervangt hem heh, sorry... Weet niet waarom hij het dan niet doet.. Weet je ook hoeveel BIT BMP? misschien ligt het daaraan, zoiets dacht ik wel dat kon. Maar weet niet meer hoeveel BIT je dan wel nodig had Reageren
Beagle Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 ja, hoe heb je het in SA gezet? heb je gewoon in de TXD van Burrito je textuur toegevoegd met de naam, mijntextuurplzrockstargameszetdezetexuuropdeburritoikhebmijnbesterzoopgedaan.bmp en dan hopen dat ie het pakt? of als een paintjob vervangen, want in dat geval moet je het er wel eerst opspuiten. Of heb je je textuur op de burrito gemapd en dan toegevoegd? Iets Specifieker zijn plz. Grz, Beagle Reageren
gangstajoe Geplaatst: 14 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 ja, hoe heb je het in SA gezet? heb je gewoon in de TXD van Burrito je textuur toegevoegd met de naam, mijntextuurplzrockstargameszetdezetexuuropdeburritoikhebmijnbesterzoopgedaan.bmp en dan hopen dat ie het pakt? of als een paintjob vervangen, want in dat geval moet je het er wel eerst opspuiten. Of heb je je textuur op de burrito gemapd en dan toegevoegd? Iets Specifieker zijn plz.Grz, Beagle Sorry Ik vind alle 2 wel goed, het liefst gewoon de textuur helemaal veranderen. Als je ze alle 2 kan uitleggen, maak je me erg blij maar toch het liefst de textuur helemaal veranderen. Alvast bedankt Reageren
Beagle Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Nou, de tweede manier is vrij simpel >ALS< ::AlS:: >?aLs<? je 3ds max hebt. Importeer de burrito met Kam's scripts en map je texuur erop. Dan exporteer je de burrito, met als col de orginele burrito dff. Je zet de burrito erin. Je pakt de TXD van burrito en voegt je plaatje toe die je gebruikt hebt, en geeft ze >PRECIES< ::PrEcIeS:: >?pReCiEs<? dezelfde naam als dat je in 3ds max hebt gebruikt. compressen en toevoegen aan gta3.img. Ik ga nog eens een all in one tut maken over dit soort dingen aangezien het veelgevraagde vragen (raar zinnetje ) zijn. Grz, Beagle Reageren
gangstajoe Geplaatst: 14 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 owja klopt, je vervangt hem heh, sorry... Weet niet waarom hij het dan niet doet.. Weet je ook hoeveel BIT BMP? misschien ligt het daaraan, zoiets dacht ik wel dat kon. Maar weet niet meer hoeveel BIT je dan wel nodig had Ik geloof 32 Bit Reageren
gangstajoe Geplaatst: 14 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) Nou, de tweede manier is vrij simpel >ALS< ::AlS:: >?aLs<? je 3ds max hebt. Importeer de burrito met Kam's scripts en map je texuur erop. Dan exporteer je de burrito, met als col de orginele burrito dff. Je zet de burrito erin. Je pakt de TXD van burrito en voegt je plaatje toe die je gebruikt hebt, en geeft ze >PRECIES< ::PrEcIeS:: >?pReCiEs<? dezelfde naam als dat je in 3ds max hebt gebruikt. compressen en toevoegen aan gta3.img. Ik ga nog eens een all in one tut maken over dit soort dingen aangezien het veelgevraagde vragen (raar zinnetje ) zijn.Grz, Beagle Ok, Bedankt! Ik kijk al uit naar je tut EDIT: Deze manier lukt me niet -.-' Wat is de andere manier? Sorry, ben net nieuw in het modden xD Bewerkt: 15 oktober 2008 door gangstajoe Reageren
Beagle Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Ik ben met die tut bezig, er zitten tot nu toe 25 plaatjes in en is nog niet af Ik heb het gericht op nieuwkomers bij 3ds max, kams scripts, imgtool, txdworkshop. En andere tuts komen nog in dezelfde post als ik de jouwe af heb. Grz, Beagle Reageren
gangstajoe Geplaatst: 16 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Ik ben met die tut bezig, er zitten tot nu toe 25 plaatjes in en is nog niet af Ik heb het gericht op nieuwkomers bij 3ds max, kams scripts, imgtool, txdworkshop. En andere tuts komen nog in dezelfde post als ik de jouwe af heb.Grz, Beagle Bedankt Succes ermee Reageren
Beagle Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 70 plaatjes, de tut is bijna af. Moet te volgen zijn toch, 70 plaatjes? Grz, Beagle Reageren
Koosie Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 70 plaatjes, de tut is bijna af. Moet te volgen zijn toch, 70 plaatjes?Grz, Beagle Ik wacht vol smacht Reageren
Beagle Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Ik ga het nu uploaden naar photobucket en posten op GTAforum. het is heel gericht op Totale noobs die helemaal NIKS van 3ds max, IMGtool of TXD workshop af weten.[/font] Grz, Beagle Reageren
gangstajoe Geplaatst: 17 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 (bewerkt) Ik ga het nu uploaden naar photobucket en posten op GTAforum. het is heel gericht op Totale noobs die helemaal NIKS van 3ds max, IMGtool of TXD workshop af weten.[/font]Grz, Beagle Mooi, dan gaat deze noob als eerste een kijkje nemen op je tut Bewerkt: 17 oktober 2008 door gangstajoe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.