Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Games & Films

Soort design: Signature

Size design: Maximaal 500x150

Render: mag

Animatie: mag

Premade: mag

Tijd van inlevering: Over een paar dagen?

Who dares? :sigaar:

@hieronder: prima, mijn inzending volgt over een paar dagen.

Geplaatst:

I dare!

ik wil dan graag met mijn sig battlen, mag dat?

2larkvb.png

Moge de beste Addicted2 winnen! :7

Gein, veel succes M4X...

Geplaatst:

Addicted2: Leuk signature, met de rook die uit het schermpje komt. Je had wel wat meer met de achtergrond kunnen doen, in het schermpje, in plaats van gewoon zwart. De lichten in de uitlaten komen wat raar over vind ik. Verder een keurige sig, jammer dat je er niet wat meer mee gedaan hebt.

M4X: Afgezien van dat ik helemaal niet van The Sopranos hou, vind ik het wel een mooie sig. De effecten over de achtergrond maken het net iets spannender dan het is, maar de render ziet er een beetje opgeplakt uit. De tekst vind ik wel erg goed gedaan, je naam is goed verwerkt.

Stem: M4X. Omdat er net iets meer te zien is. :)

Geplaatst:
Addicted2: Leuk signature, met de rook die uit het schermpje komt. Je had wel wat meer met de achtergrond kunnen doen, in het schermpje, in plaats van gewoon zwart. De lichten in de uitlaten komen wat raar over vind ik. Verder een keurige sig, jammer dat je er niet wat meer mee gedaan hebt.

M4X: Afgezien van dat ik helemaal niet van The Sopranos hou, vind ik het wel een mooie sig. De effecten over de achtergrond maken het net iets spannender dan het is, maar de render ziet er een beetje opgeplakt uit. De tekst vind ik wel erg goed gedaan, je naam is goed verwerkt.

Stem: M4X. Omdat er net iets meer te zien is. :)

Same Here ^_^

Alleen je naam M4X zag ik pas toen Tom zei dat die erin zat :bonk: Maarja ik vind het ook raar bij Addicted dat er licht uit de uitlaten komt. Misschien zijn het vlammen ofzo maar ik zou het niet weten. Ook vind ik dat Addicted een beetje te lang deze Signature gebruikt en blijft updaten, daardoor word het saaier en nog eens saaier. Misschien eens een hele nieuwe maken? Zonder PSP ofzo eromheen.

Vote M4X

Geplaatst:

Ik heb hem maar 2 keer "geupdate" hoor, en dat is lang geleden. :duh:

En ik ben niet zo'n typ die de hele tijd andere sigs neemt.

Geplaatst:

Addicted2, wat mij betreft een simpele signature waar je al snel op uitgekeken raakt. Er is een leuk effect aan toegevoegd namelijk de auto in de PSP. Het is niet verschrikkelijk moeilijk om dit te kunnen, maar daar gaat het niet om. Ikzelf vind het leuk gedaan ook al is niet alles prima uitgewerkt. Toch knap dat je je hier mee bezig houd. Het rook-effect past er goed bij maar je bent er iets teveel mee door gegaan naar mijn mening. Je signature is erg klein en eenvoudig, misschien is het leuk om de volgende keer een wat uitgebreidere signature te maken waarbij je op meer onderdelen kunt raten.

M4X, een leuke signature waar je door middel van het lichteffect iemand centraal zet. Dat is zeker gelukt en het achtergrond effect is ook weer goed tot zijn recht gekomen. Je tekst is leuk gedaan maar naar mijn mening laat je het rode teveel naar voren komen terwijl het er niet helemaal bij past. Je andere tekst ('M4X') is niet erg opvallend en lijkt er een beetje snel ingepropt. Het zou leuker zijn als je onder je rode tekst in dezelfde font 'By M4X' had gezet. Zo kan dat gewoon in de linker hoek mee en blijft het passen. Anders had ik je tekst gewoon weggelaten. Voor de rest best een simpele signature maar uiteindelijk blijft het een mooie creatie.

Stem: M4X.

Geplaatst:

M4X, een punt en de felicitaties voor jou! Addicted2, helaas. Voor jou veranderd er verder niets.

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...