osmgek11 Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Hoe krijg je de bal in het doel met een vrijetrap. Ik heb heel dat boekje maar doorgelezen maar het lukt me nog steeds niet en hoe krijg je effect aan de bal. Weet iemand mischien een site. voor alle truckjes voor de ps3 Reageren
Zaahed Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Ik heb de ps2 versie. Maar volgensmij moet je eerst een plek uitkiezen waar je niet naartoe gaat schieten en dan druk je op L3 en dan ga je met je linkeranlogestick een plek uitkiezen waar je wel gaat schieten soms kan hij dan in gaan want dan denkt de keeper dat je de andere kant schiet. Anders kan je ook R2 toen en L2 of R2 dan kan je met de andere speler schieten. Verder raad ik je aan met trainigen te oefenen. Veel succes Reageren
Visser23 Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Het hangt ervan af hoe de muur staat. Als er geen muur staat, of een muur die op de verkeerde plek staat kan je het beste een hard schot doen. Dit doe je door middel van de L1 ingedrukt te houden, en het rondje een tik(je) te geven. Niet te hard, maar ook niet te zacht. Richt je mannetje niet te veel naar de hoek, van dan gaat hij naast. De bal kan je namelijk niet goed draaien met een hard schot. Draaien, of ook wel effect genoemd doe je door middel van de Linker Joystick. Draai hem, in welke richting je de bal wilt. Het beste kan je even oefenen op de trainmode. Je bent dan een speler, en je moet alleen tegen de keeper. Leg de bal op de rand van het strafschop gebied, en probeer eens wat uit. Het gaat vanzelf. De 'advanced tricks tuturial' kun je zien in dit filmpje. Hier staan alle tricks uitgelegd. Reageren
AXIO Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 Wat ook handig is: check hoeveel de persoon heeft bij nauwkeurige vt. voor de speler die de vrije trap neemt Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 Ps3 versie L1 ingedrukt houden richten in de hoek net naast paal en dan moet hij tot ongeveer drie kwart deel laden en dan gaat hij erin Bijlage filmpje wat je dan ongeveer krijgt zelfgemaakt met mobiel zip. MOV00230.rar Reageren
Zaahed Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 De 'advanced tricks tuturial' kun je zien in dit filmpje. Hier staan alle tricks uitgelegd. Sorry dat ik off-topic praat maar hoe komen ze in dat filmpje aan zo dichtbij en dat trainingsplek? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2008 In de PS3 en Xbox(?) kun je in het startmenu met je gekozen team gewoon spelen met één man en één keeper. Je kan alles uitoefenen om te leren, dit krijg je ook als je een westrijd start. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 28 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2008 Ps3 versie L1 ingedrukt houden richten in de hoek net naast paal en dan moet hij tot ongeveer drie kwart deel laden en dan gaat hij erin Bijlage filmpje wat je dan ongeveer krijgt zelfgemaakt met mobiel zip. Dat is oorspronkelijk een effect schot. Maar het helpt altijd anders gaan het huizehoog over. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.