Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Technologie, robots, dat soort dingen.

Soort design:Signature

Size design:Maximaal 500x150

Render:Mag

Animatie:Nope

Premade:Mag

Tijd van inlevering:Zo snel mogelijk

Opmerking:Have Fun

Geplaatst:

Was dit topic helemaal vergeten :{

Deze heb ik een hele tijd geleden gemaakt met een tut:

gowtutcopyuc7.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Ik was op reis dus had/heb geen tijd om er 1 te maken. Dus gebruik ik een oude.

Arthis:

gowtutcopyuc7.jpg

XiPE:

Robot3.jpg

Bewerkt: door XiPE
Geplaatst:

Arthis, een mooie signature maar zeker niet je beste. Je achtergrond is best passend maar als ik naar de linker en rechterkant kijk, krijg ik niet een gevoel alsof de achtergrond bij elkaar hoort. Ik zie twee verschillende dingen en het was mooier geweest als dat één geheel zou worden. Het is geen geweldige stijl naar mijn mening, maar past wel prima bij het thema en dus ook de render. Je render past er dus prima bij, maar als je grotere maten had genomen kon je meer doen en was het dus veel mooier geweest. De render vult de sig op, maar daar blijft het ook bij. Probeer de volgende keer iets verder te gaan. Voor de rest is alleen je tekst een obstakel. Ik had die naar links geschoven en voor een rotsachtig-type font gekozen. Dit paarse past er namelijk zeker niet bij.

XiPE, ook jou signature is draagbaar maar ik vind het helemaal niet spectaculair. Ik krijg het gevoel (correct me if i'm wrong) dat je een stock hebt genomen, die aan de linkerkant hebt veranderd en er een render overheen hebt gedaan. Ook al is dit niet zo, het gaat om het gevoel dat je ervan krijgt. Het ziet er best onprofessioneel uit en je had er best wat meer tijd in kunnen stoppen. De render kon beter ingeblend worden, de linkerkant is overbelicht en ik was voor een mooie zwarte border gegaan. Voor de rest is de sig niet lelijk, maar wel minder als die van je tegenstander. Je moest gewoon net dat extra beetje geven om deze creatie tot een geheel te vormen, het is iets te weinig in mijn ogen.

Stem: Arthis.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...