Jump to content

Microsoft Flight Simulator X

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste GTAforum leden,

Ik heb pas geleden een nieuwe laptop gekocht, en zou hierop eventueel graag Flight simulator X willen draaien, ik weet dat een laptop in de eerste plaats niet gemaakt is op te gamen, maar goed. Verder heb ik een pc die de game zoieso niet trekt, dus wilde ik met m'n laptop een nieuwe poging doen.

Mijn systeem specificaties zijn:

Intel Core2duo P8400 2.27 Ghz

4GB RAM

Ati mobility radeon HD3470 256MB

500GB Harde schijf

Zou ik hiermee flight simulator X kunnen runnen met een beetje detail settings en degelijke framerate? De demo loopt superstrak, maar ik weet dat je dit niet kunt vergelijken met de prestaties van het complete spel, vandaar ook mijn vraag. :D

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Groeten,

Black Force

Geplaatst:

Met Medium settings zou het makkelijk moeten kunnen, ik heb een 2.7 GHz processor en met Medium loopt ie wel lekker met ong. 30 fms, dus voor FSX redelijk goed, dus het zou wel kunnen al zou ik toch nog steeds FS2004 met de Freeware NL scenery van NL-2000 aanbevelen als je vooral in Nederland gaat vliegen, Nederland ziet er niet echt mooi uit in FSX en FS2004 loopt ook gewoon lekkerder.

Geplaatst:
Met Medium settings zou het makkelijk moeten kunnen, ik heb een 2.7 GHz processor en met Medium loopt ie wel lekker met ong. 30 fms, dus voor FSX redelijk goed, dus het zou wel kunnen al zou ik toch nog steeds FS2004 met de Freeware NL scenery van NL-2000 aanbevelen als je vooral in Nederland gaat vliegen, Nederland ziet er niet echt mooi uit in FSX en FS2004 loopt ook gewoon lekkerder.

klopt maar ik kom ook op veel andere plaatsen die ver van nederland weg zijn, whaha... Maar ik zou wel graag Flight simulator X spelen, ik vind het gewoon vet, het nog hoger detail, etc,.. ik wacht nog wat meer eventuele reacties af, maar toch bedankt voor het reageren. :D

Geplaatst:

Je kunt ook even op deze site kijken. Uit de lijst met games kun je dan Microsoft Flight Simulator X kiezen. De site berekend dan voor jou of je de minimum en aanbevolen systeemeisen van de game aan kunt. ;)

Geplaatst:
Je kunt ook even op deze site kijken. Uit de lijst met games kun je dan Microsoft Flight Simulator X kiezen. De site berekend dan voor jou of je de minimum en aanbevolen systeemeisen van de game aan kunt. ;)

Bedankt! Ik had voor minimum en required een pass. Ik heb het spel ook inmiddels aangeschaft, de deluxe edion en hij draait prima op mijn laptop! bedankt voor het reageren allemaal. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...