Spiderman3567 Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Ik wil misschien een 360 aanschaffen, maar dan wil ik er wel verzekerd van zijn dat ik op Live kan. De 360 zou dan boven op mijn kamer komen te staan bij mijn computer. Mijn computer maakt verbinding met: VIA Rhine II Fast Ethernet Adapter. Dan gaat er een draad van mijn computer in de muur. In mijn kamer heb ik niet zo'n goede draadloze verbinding. Dus hoe kan ik dan ooit op Live? Reageren
Dieko Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Ik wil misschien een 360 aanschaffen, maar dan wil ik er wel verzekerd van zijn dat ik op Live kan. De 360 zou dan boven op mijn kamer komen te staan bij mijn computer. Mijn computer maakt verbinding met: VIA Rhine II Fast Ethernet Adapter. Dan gaat er een draad van mijn computer in de muur. In mijn kamer heb ik niet zo'n goede draadloze verbinding. Dus hoe kan ik dan ooit op Live? Je kan een internet kabel kopen en dan op je Xbox360 sluiten. En je moet ook voor Xbox Live betalen. En bij de PS3 niet. Reageren
Think Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Ik wil misschien een 360 aanschaffen, maar dan wil ik er wel verzekerd van zijn dat ik op Live kan. De 360 zou dan boven op mijn kamer komen te staan bij mijn computer. Mijn computer maakt verbinding met: VIA Rhine II Fast Ethernet Adapter. Dan gaat er een draad van mijn computer in de muur. In mijn kamer heb ik niet zo'n goede draadloze verbinding. Dus hoe kan ik dan ooit op Live? Je kan een internet kabel kopen en dan op je Xbox360 sluiten. En je moet ook voor Xbox Live betalen. En bij de PS3 niet. Die internetkabel is standaard. Reageren
Addicted2 Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Als je perse online wilt, kan je inderdaad beter een PS3 kopen. Daar hoef je namelijk niet te betalen voor een abo. Dat merk je zeker als je de PS3 2 jaar houd, dan ben je goedkoper ui. Reageren
Gijsso Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Je moet meer dan 60 euro per jaar meer betalen voor als je online wil. Kies een PS3. PlayStation Home komt ook eind dit jaar uit en dan ben jij er ook bij. Laat een xdoos zitten, koop een PS3. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 Je moet meer dan 60 euro per jaar meer betalen voor als je online wil. Kies een PS3. PlayStation Home komt ook eind dit jaar uit en dan ben jij er ook bij. Laat een xdoos zitten, koop een PS3. Hij vraagt toch niet om een PS3 of wel dan ? Fanboys FTL. En je betaalt trouwens €59.99 voor een jaar Live. Iig ontopic, Spiderman3567. Als je een Xbox360 aanschaft, zit er standaard een ethernet kabel bij. Dus die heb je alvast. Wat je wel kan doen, is een splitter kopen. Dan sluit je die op de kabel die uit de muur komt aan. En vanuit daar kan je weer 1 inprikken die naar de PC gaat, en 1 die naar de Xbox gaat. Als je niet verder komt of wat dan ook, post het hier. Dan probeer ik je te helpen Reageren
Dvt Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) Je moet meer dan 60 euro per jaar meer betalen voor als je online wil. Kies een PS3. PlayStation Home komt ook eind dit jaar uit en dan ben jij er ook bij. Laat een xdoos zitten, koop een PS3. Hij vraagt toch niet om een PS3 of wel dan ? Fanboys FTL. En je betaalt trouwens €59.99 voor een jaar Live. Iig ontopic, Spiderman3567. Als je een Xbox360 aanschaft, zit er standaard een ethernet kabel bij. Dus die heb je alvast. Wat je wel kan doen, is een splitter kopen. Dan sluit je die op de kabel die uit de muur komt aan. En vanuit daar kan je weer 1 inprikken die naar de PC gaat, en 1 die naar de Xbox gaat. Als je niet verder komt of wat dan ook, post het hier. Dan probeer ik je te helpen Waarom niet gewoon router? Gaat toch even makkelijk? Met draadloos internet én draad in één kastje.. En BTW je moet juist voor online een 360 kopen. Veel betere experience, service, beveiliging.. Ik heb nooit problemen met Live. Bewerkt: 14 oktober 2008 door Dvt Reageren
Addicted2 Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Je moet meer dan 60 euro per jaar meer betalen voor als je online wil. Kies een PS3. PlayStation Home komt ook eind dit jaar uit en dan ben jij er ook bij. Laat een xdoos zitten, koop een PS3. Hij vraagt toch niet om een PS3 of wel dan ? Fanboys FTL. En je betaalt trouwens €59.99 voor een jaar Live. Iig ontopic, Spiderman3567. Als je een Xbox360 aanschaft, zit er standaard een ethernet kabel bij. Dus die heb je alvast. Wat je wel kan doen, is een splitter kopen. Dan sluit je die op de kabel die uit de muur komt aan. En vanuit daar kan je weer 1 inprikken die naar de PC gaat, en 1 die naar de Xbox gaat. Als je niet verder komt of wat dan ook, post het hier. Dan probeer ik je te helpen Fanboys? Ik wil JUIST een X360. Alleen ik hoef niet online, dus dat boeit me niet. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Je moet meer dan 60 euro per jaar meer betalen voor als je online wil. Kies een PS3. PlayStation Home komt ook eind dit jaar uit en dan ben jij er ook bij. Laat een xdoos zitten, koop een PS3. Hij vraagt toch niet om een PS3 of wel dan ? Fanboys FTL. En je betaalt trouwens €59.99 voor een jaar Live. Iig ontopic, Spiderman3567. Als je een Xbox360 aanschaft, zit er standaard een ethernet kabel bij. Dus die heb je alvast. Wat je wel kan doen, is een splitter kopen. Dan sluit je die op de kabel die uit de muur komt aan. En vanuit daar kan je weer 1 inprikken die naar de PC gaat, en 1 die naar de Xbox gaat. Als je niet verder komt of wat dan ook, post het hier. Dan probeer ik je te helpen Fanboys? Ik wil JUIST een X360. Alleen ik hoef niet online, dus dat boeit me niet. De 100 euro vraag: Wat moet je in hemelsnaam met 2 next consoles? Reageren
Spiderman3567 Geplaatst: 15 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Je moet meer dan 60 euro per jaar meer betalen voor als je online wil. Kies een PS3. PlayStation Home komt ook eind dit jaar uit en dan ben jij er ook bij. Laat een xdoos zitten, koop een PS3. Hij vraagt toch niet om een PS3 of wel dan ? Fanboys FTL. En je betaalt trouwens €59.99 voor een jaar Live. Iig ontopic, Spiderman3567. Als je een Xbox360 aanschaft, zit er standaard een ethernet kabel bij. Dus die heb je alvast. Wat je wel kan doen, is een splitter kopen. Dan sluit je die op de kabel die uit de muur komt aan. En vanuit daar kan je weer 1 inprikken die naar de PC gaat, en 1 die naar de Xbox gaat. Als je niet verder komt of wat dan ook, post het hier. Dan probeer ik je te helpen Ok, ik heb een netwerkkabel achter in de pc zitten die in de muur gaat net ff getest Dus als ik het goed begrijp als ik geen splitterkabel heb dan moet ik steeds omwisselen :S @PS3: Werkt die hetzelfde met online gaan? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Je moet meer dan 60 euro per jaar meer betalen voor als je online wil. Kies een PS3. PlayStation Home komt ook eind dit jaar uit en dan ben jij er ook bij. Laat een xdoos zitten, koop een PS3. Hij vraagt toch niet om een PS3 of wel dan ? Fanboys FTL. En je betaalt trouwens €59.99 voor een jaar Live. Iig ontopic, Spiderman3567. Als je een Xbox360 aanschaft, zit er standaard een ethernet kabel bij. Dus die heb je alvast. Wat je wel kan doen, is een splitter kopen. Dan sluit je die op de kabel die uit de muur komt aan. En vanuit daar kan je weer 1 inprikken die naar de PC gaat, en 1 die naar de Xbox gaat. Als je niet verder komt of wat dan ook, post het hier. Dan probeer ik je te helpen Ok, ik heb een netwerkkabel achter in de pc zitten die in de muur gaat net ff getest Dus als ik het goed begrijp als ik geen splitterkabel heb dan moet ik steeds omwisselen :S @PS3: Werkt die hetzelfde met online gaan? Nee, je begrijpt me toch verkeerd Als je een splitter koopt, dan steek je de kabels uit de PC en Xbox in de splitter, en die splitter sluit je dan weer aan de netwerkkabel die uit je muur komt. Reageren
Spiderman3567 Geplaatst: 15 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Je moet meer dan 60 euro per jaar meer betalen voor als je online wil. Kies een PS3. PlayStation Home komt ook eind dit jaar uit en dan ben jij er ook bij. Laat een xdoos zitten, koop een PS3. Hij vraagt toch niet om een PS3 of wel dan ? Fanboys FTL. En je betaalt trouwens €59.99 voor een jaar Live. Iig ontopic, Spiderman3567. Als je een Xbox360 aanschaft, zit er standaard een ethernet kabel bij. Dus die heb je alvast. Wat je wel kan doen, is een splitter kopen. Dan sluit je die op de kabel die uit de muur komt aan. En vanuit daar kan je weer 1 inprikken die naar de PC gaat, en 1 die naar de Xbox gaat. Als je niet verder komt of wat dan ook, post het hier. Dan probeer ik je te helpen Ok, ik heb een netwerkkabel achter in de pc zitten die in de muur gaat net ff getest Dus als ik het goed begrijp als ik geen splitterkabel heb dan moet ik steeds omwisselen :S @PS3: Werkt die hetzelfde met online gaan? Nee, je begrijpt me toch verkeerd Als je een splitter koopt, dan steek je de kabels uit de PC en Xbox in de splitter, en die splitter sluit je dan weer aan de netwerkkabel die uit je muur komt. AH zo... Dus als ik geen splitter heb moet ik in de muur steeds omwisselen dan. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Je moet meer dan 60 euro per jaar meer betalen voor als je online wil. Kies een PS3. PlayStation Home komt ook eind dit jaar uit en dan ben jij er ook bij. Laat een xdoos zitten, koop een PS3. Hij vraagt toch niet om een PS3 of wel dan ? Fanboys FTL. En je betaalt trouwens €59.99 voor een jaar Live. Iig ontopic, Spiderman3567. Als je een Xbox360 aanschaft, zit er standaard een ethernet kabel bij. Dus die heb je alvast. Wat je wel kan doen, is een splitter kopen. Dan sluit je die op de kabel die uit de muur komt aan. En vanuit daar kan je weer 1 inprikken die naar de PC gaat, en 1 die naar de Xbox gaat. Als je niet verder komt of wat dan ook, post het hier. Dan probeer ik je te helpen Ok, ik heb een netwerkkabel achter in de pc zitten die in de muur gaat net ff getest Dus als ik het goed begrijp als ik geen splitterkabel heb dan moet ik steeds omwisselen :S @PS3: Werkt die hetzelfde met online gaan? Nee, je begrijpt me toch verkeerd Als je een splitter koopt, dan steek je de kabels uit de PC en Xbox in de splitter, en die splitter sluit je dan weer aan de netwerkkabel die uit je muur komt. AH zo... Dus als ik geen splitter heb moet ik in de muur steeds omwisselen dan. Ja Reageren
Spiderman3567 Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Ik heb nu een xbox maar waar kan ik zo'n splitter kopen? (Extra draad nodig erbij blijkbaar?) Reageren
Spiderman3567 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2008 Ik heb nu een xbox maar waar kan ik zo'n splitter kopen? (Extra draad nodig erbij blijkbaar?) Niemand? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.