Jump to content

Grappige Coca Cola Commercial

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik denk dat veel mensen deze kennen maar voor mensen die het niet kennen:

Hier is een Commercial van Coca Cola ik vond het wat op GTA III lijken daarom plaats ik het hier...

Hier vind je het filmpje!

Geplaatst:
Hallo,

Ik denk dat veel mensen deze kennen maar voor mensen die het niet kennen:

Hier is een Commercial van Coca Cola ik vond het wat op GTA III lijken daarom plaats ik het hier...

Hier vind je het filmpje!

dit was dan dus al lang bekend

Geplaatst: (bewerkt)

Het filmpje laadt niet...

MP.

Edit: @ hieronder: Thanks! Was bekend, ja. :)

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Idd al bekend, en ik zie de reden niet dat hij in GTA:III General staat.

Dit hoort volgens mij thuis in het Beeld&Geluidforum.

Geplaatst:

Bram, laat het rusten, hoe vaak is er nou al gezegd dat hij al bekend was?

PS: Ik weet het, ik ben geen Mod, maar ik irriteer me er zo aan... :duh:

Geplaatst:

Nee, hij heeft het nog niet gevonden, dus hoef je hem niet echt uit te foeteren.

Maartoch, het was al wel lang bekend jah, hij was ook best wel vaak op TV geweest.

Het topic staat hier ook een beetje verkeerd :PHet hoort meer in beeld en geluid.

Cya Cya... Darkje

Geplaatst:
Nee, hij heeft het nog niet gevonden, dus hoef je hem niet echt uit te foeteren.

Maartoch, het was al wel lang bekend jah, hij was ook best wel vaak op TV geweest.

Het topic staat hier ook een beetje verkeerd :PHet hoort meer in beeld en geluid.

Cya Cya... Darkje

Huh?

hij heeft hem weldegelijk gevoden, hij zegt alleen voor de zoveelste keer dat hij oud is. :7

En noem jij dat uitfoeteren?

Zo is het nl. niet bedoeld.

Geplaatst:

Soms blijf ik me verbazen over het aantal "Dit was al bekend"-reacties, want zoiets lijkt mij na een eerste melding al duidelijk te zijn. Laat in zo'n geval het topic gewoon met rust, svp.

Het filmpje is overigens een parodie op GTA in het algemeen, en niet specifiek op GTA III. Helaas is hij -zoals een paar keer gezegd- al aardig oud en meerdere keren op dit forum besproken, waardoor een nieuw topic niet echt meer nodig is.

Slotje.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...