ken9 Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 om mijn plaatje staan nu centimeters en dat was eerst niet hoe moet ik dat terug zetten?? alvast bedankt Reageren
.Senne Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 view >> rulers. zorg dat er geen vinkje voor staat, dan zou het weg moeten zijn. en anders kan je ook workspace >> default workspace nemen, dan is het allemaal weer zoals in het begin. Reageren
ken9 Geplaatst: 14 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 (bewerkt) view >> rulers. zorg dat er geen vinkje voor staat, dan zou het weg moeten zijn.en anders kan je ook workspace >> default workspace nemen, dan is het allemaal weer zoals in het begin. oke thx het is gelukt maar als je gumt en brusht had ik eerst een rondje en nu een soort kruisje weet je hoe da terug moet?(workspace >> default workspace = heb ik al geprobeerd) EDIT: heb het rondje ook al terug heel erg bedankt Bewerkt: 14 oktober 2008 door ken9 Reageren
PimTerror Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 view >> rulers. zorg dat er geen vinkje voor staat, dan zou het weg moeten zijn.en anders kan je ook workspace >> default workspace nemen, dan is het allemaal weer zoals in het begin. oke thx het is gelukt maar als je gumt en brusht had ik eerst een rondje en nu een soort kruisje weet je hoe da terug moet?(workspace >> default workspace = heb ik al geprobeerd) EDIT: heb het rondje ook al terug heel erg bedankt Misschien kun je erbij zetten hoe je het hebt opgelost, voor anderen met hetzelfde probleem.. Niet dat ik dit probleem heb, maar er zullen vast wel anderen zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.