Jump to content

Nokia N95


robinho123

Recommended Posts

GPS, dus voor je navigatiesysteem is voor zover ik weet altijd gratis. De software (bijvoorbeeld TomTom) is echter niet gratis en moet je kopen. ^_^

bedankt maar waarom elke keer als ik dan die nokia maps open vraagt het om internetverbinding?

Link to comment
Delen op andere websites

sorry het is GPS :D in plaats van GPRS

Het is dus GPS

GPS (Global Positioning System) word gebruikt door navigatie software zoals bijvoorbeeld TomTom. Het is volgens mij altijd gratis. Maar waarom hij dan om een internet verbinding vraagt is mij niet helemaal duidelijk, mischien om de nieuwste maps te downloaden voor je navigatiesysteem. Die dingen moet je zo af en toe wel eens updaten, wegen veranderen nog wel eens. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

sorry het is GPS :D in plaats van GPRS

Het is dus GPS

GPS (Global Positioning System) word gebruikt door navigatie software zoals bijvoorbeeld TomTom. Het is volgens mij altijd gratis. Maar waarom hij dan om een internet verbinding vraagt is mij niet helemaal duidelijk, mischien om de nieuwste maps te downloaden voor je navigatiesysteem. Die dingen moet je zo af en toe wel eens updaten, wegen veranderen nog wel eens. ^_^

dat kan het wel zijn

erg bedankt voor uitleg _O_ _O_ _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Het navigatie systeem op de N95 is niet geheel gratis.

De maps (die je voor je route moet downloaden zijn gratis), dat is ook de reden dat hij verbinding wilt maken met het internet om de kaart van Nederland te downloaden, kun je gratis gebruiken echt de stem (die je verteld of je links of rechts af moet) daarvoor moet je een abbo nemen.

Dus de kaarten zijn gratis de stem niet.. Hier moet je een abbo voor nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Je kunt er ook gewoon TomTom voor mobieltjes opzetten, is veel beter.

Je hebt wel een speciale N95 versie nodig als je de interne ontvanger wil gebruiken.

Je kunt hem kopen of downloaden, hier is de link: [CENSUUR ILLEGAAL]

Als je die Tomtom software erop hebt kun je het gewoon gratis gebruiken zonder met internet te verbinden.

Bewerkt: door timmyhawky
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...