dannyz23 Geplaatst: 14 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2008 hoi allemaal ik heb een vraag ik heb een mod gedownload van pissen kotsen roken joint drinken enzo en die meot ik een een cleo 3 folder ofzo neerzetten? waar download ik een goeie cleo 3? oe gebruik ik cleo 3? en hoe zet ik die map van die rook gedoe in cleo3-FOLDER ofzoiets want ik krijg dat programmatje niet eens aan het werk want waar moet ik hem opslaan als ik hem instaleer? pleae geef zo snel mogelijk antwoordt alvast bedankt iedereen Reageren
Remi-X Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 (bewerkt) Hier bestaat een mooie tut over, LINK, maar volgens mij hoort dit topic niet in SCM modding... SCM heeft met de bestanden MAIN.SCM en dergelijke te maken. Bewerkt: 15 oktober 2008 door Remi-X Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Hier bestaat een mooie tut over, LINK, maar volgens mij hoort dit topic niet in SCM modding... SCM heeft met de bestanden MAIN.SCM en dergelijke te maken. CLEO hoort ook bij SCM-Modding denk ik. Alleen dan met CLEO. Met CLEO kun je dingen veranderen van de SCM maar zonder de SCM aan te passen Ik weet niks van CLEO-Modding maar dat weet ik dan weer wel. En nog een paar mini dingen waar je niks aan hebt Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Hier bestaat een mooie tut over, LINK, maar volgens mij hoort dit topic niet in SCM modding... SCM heeft met de bestanden MAIN.SCM en dergelijke te maken. CLEO hoort ook bij SCM-Modding denk ik. Alleen dan met CLEO. Met CLEO kun je dingen veranderen van de SCM maar zonder de SCM aan te passen Ik weet niks van CLEO-Modding maar dat weet ik dan weer wel. En nog een paar mini dingen waar je niks aan hebt CLEO-modding is onderdeel van SCM-Modding. Het is gebaseerd op SCM, je moet het min of meer maken met SCM (al is het een stuk eenvoudiger omdat je allerlei handige extra dingetjes hebt), dus beschouwen wij dit ook als SCM. Het is niet voor niets dat je CLEO maakt met hetzelfde programma als waarmee je SCM schrijft. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.