Jump to content

Bij wat krijg je het meeste geld (ranking)


Von-Helsing

Recommended Posts

De Co-op Modi's zijn de beste geld verdieners. Hangman's Noose is het moeilijkst en kan je zo'n kleine $5000 bij verdienen in zo'n 5 minuten. Bij Bomb da Base II kan je zo'n $7500 (hangt er vanaf met hoeveel je speelt) op een dikke 10 minuten.En Deal Breaker is zo'n $6000, in een kleine 10 minuten. De bedragen hangen natuurlijk af of je veel mensen vermoord, en veel geld op raapt. Maar de bedragen die ik hier zeg zijn zowat het gemiddelde wat je verdient, als je op high als niveau speelt.

Hangman's Noose is dus ook de beste geld verdiener, maar dit is natuurlijk ook de moeilijste.

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat je met Bomb tha Base II het meeste en het snelste kan verdienen.

Als je namelijk de glitch gebruikt kun je de missie in minder dan 5 minuten halen..

:cya:

Dat is iets nieuws voor mij, over welke glitch heb je het? :puh:

Edit: Oh, al gevonden. Hier. ^_^

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

De Co-op Modi's zijn de beste geld verdieners. Hangman's Noose is het moeilijkst en kan je zo'n kleine $5000 bij verdienen in zo'n 5 minuten. Bij Bomb da Base II kan je zo'n $7500 (hangt er vanaf met hoeveel je speelt) op een dikke 10 minuten.En Deal Breaker is zo'n $6000, in een kleine 10 minuten. De bedragen hangen natuurlijk af of je veel mensen vermoord, en veel geld op raapt. Maar de bedragen die ik hier zeg zijn zowat het gemiddelde wat je verdient, als je op high als niveau speelt.

Hangman's Noose is dus ook de beste geld verdiener, maar dit is natuurlijk ook de moeilijste.

moeilijk ? Je stapt in zo`n politie bus (weet zo even niet hoe die heet) en rijdt ze gewoon dood. je kan niet geraakt worden in zo`n bus door kogels. na dat je er een zooi heb dood gereden krijg je een melding dat je hem uit dat vliegtuig moet halen. dat doe je rijdt naar een heli en vliegt naar plaats van bestemming.

Appeltje / Eitje zou ik zeggen.

ps: Ik ben echt niet goed in GTAIV maar heb deze nog nooit gefailed.

Link to comment
Delen op andere websites

De Co-op Modi's zijn de beste geld verdieners. Hangman's Noose is het moeilijkst en kan je zo'n kleine $5000 bij verdienen in zo'n 5 minuten. Bij Bomb da Base II kan je zo'n $7500 (hangt er vanaf met hoeveel je speelt) op een dikke 10 minuten.En Deal Breaker is zo'n $6000, in een kleine 10 minuten. De bedragen hangen natuurlijk af of je veel mensen vermoord, en veel geld op raapt. Maar de bedragen die ik hier zeg zijn zowat het gemiddelde wat je verdient, als je op high als niveau speelt.

Hangman's Noose is dus ook de beste geld verdiener, maar dit is natuurlijk ook de moeilijste.

moeilijk ? Je stapt in zo`n politie bus (weet zo even niet hoe die heet) en rijdt ze gewoon dood. je kan niet geraakt worden in zo`n bus door kogels. na dat je er een zooi heb dood gereden krijg je een melding dat je hem uit dat vliegtuig moet halen. dat doe je rijdt naar een heli en vliegt naar plaats van bestemming.

Appeltje / Eitje zou ik zeggen.

ps: Ik ben echt niet goed in GTAIV maar heb deze nog nooit gefailed.

Hangman's NOOSE is inderdaad makkelijker. Alleen moet je het wel met iemand spelen die je kent mét een headset anders wordt het een zooitje.

Dat geld gaat bij mij alleen niet meer hoger :S Had toen met iemand anders de hele tijd hangman gedaan, stond ik eindelijk op 5, was ik de volgende dag weer 4. En ik doe zoveel meetings steeds met de clan dat er wel wat verandering in moet komen, maar het geldbedrag blijft steeds hetzelfde:7

Maar om snel geld te krijgen zou ik hangman doen en anders Bomb Da Base II.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me bij dit soort topics altijd af wat er nu belangrijker is:

  • Plezier tijdens het gamen
  • Snel een hoge rank halen

Want in mijn ogen zegt een hoge rank alleen maar dat iemand veel tijd heeft om hangmans te spelen of Bomb da Base maar het zegt niets over zijn kunnen on-line ??

Dus ik vraag me altijd af wat de reden is dat mensen een hoge rank willen en deze ook nog eens snel willen halen.

De enige reden die ik kan verzinnen is om je speler anders aan te kleden...

Maar goed buiten dat zou ik Hangmans N.O.O.S.E. doen als je snel wilt ranken.

Probeer daarbij iemand te vinden die ook gemotiveerd is om snel te ranken. Dan heb je namelijk een speler die ook snel en goed de games wil afronden en ga met z'n tweeen de missie doen....

Dat werkt het beste.

Succes met Ranken in ieder geval :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me bij dit soort topics altijd af wat er nu belangrijker is:

  • Plezier tijdens het gamen
  • Snel een hoge rank halen

Want in mijn ogen zegt een hoge rank alleen maar dat iemand veel tijd heeft om hangmans te spelen of Bomb da Base maar het zegt niets over zijn kunnen on-line ??

Dus ik vraag me altijd af wat de reden is dat mensen een hoge rank willen en deze ook nog eens snel willen halen.

De enige reden die ik kan verzinnen is om je speler anders aan te kleden...

Maar goed buiten dat zou ik Hangmans N.O.O.S.E. doen als je snel wilt ranken.

Probeer daarbij iemand te vinden die ook gemotiveerd is om snel te ranken. Dan heb je namelijk een speler die ook snel en goed de games wil afronden en ga met z'n tweeen de missie doen....

Dat werkt het beste.

Succes met Ranken in ieder geval :tu:

Je kunt toch ook plezier hebben met Hangmans N.O.O.S.E of Bomb Da Base??

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt toch ook plezier hebben met Hangmans N.O.O.S.E of Bomb Da Base??

Ik denk dat LangeDraak meer doelt op het feit dat mensen het oneindig achter elkaar doen om veel geld. Zoiets als Hangmans N.O.O.S.E, Bomb Da Base en Deal Breaker zijn niet leuk om vaak achter elkaar te spelen maar je verdient er wel goed aan en vaak maakt het mensen niet uit of het leuk is, ze willen gewoon zo veek mogelijk geld om hun mensje onder andere mooi aan te kleden en om een hoge rank te halen..

Verder vind ik dit de jewelste verkrachting van online spelen maar dat moet ieder voor zich maar kiezen.. Of je speelt voor de lol, of voor het geld en dan wil je dus zoveel mogelijk winnen. Ikzelf speel grotendeels voor de lol maar soms even een potje winnen vind ik ook geen overbodige luxe!

Bewerkt: door Hackman
Link to comment
Delen op andere websites

bij welke multiplayer game verdien je het meeste geld, zodat je snel een hoge rank krijgt?

Dit is wat je zelf neerzet...

Hier haal ik de conclusie uit dat je alleen maar snel een "hoge" rank wilt halen en ik vraag me dan af waarom....??

Ik vraag me af wat het nu is dat mensen snel een hogere rank willen halen... Een gevoel van respect of iets...

En ja tuurlijk kan je plezier hebben met een potje Hangmans of Bomb da base.....

Echter de hele middag dit spelen (en dit is nodig als je snel een hoge rank wilt halen) valt niet meer in de categorie spelen voor je plezier maar komt op mij over als dwangmatig veel geld verdienen voor een hogere rank....

En dat je dat wilt doen moet je zelf weten hoor... Daar zal je mij niet over horen is vroeg me alleen af wat het nu is met een hoge rank.... :D

In ieder geval nog steeds succes met ranken :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Echter de hele middag dit spelen (en dit is nodig als je snel een hoge rank wilt halen) valt niet meer in de categorie spelen voor je plezier maar komt op mij over als dwangmatig veel geld verdienen voor een hogere rank....

I know the feeling, it fucking sucks!

Link to comment
Delen op andere websites

Echter de hele middag dit spelen (en dit is nodig als je snel een hoge rank wilt halen) valt niet meer in de categorie spelen voor je plezier maar komt op mij over als dwangmatig veel geld verdienen voor een hogere rank....

I know the feeling, it fucking sucks!

Ach het loont wel want je hebt lvl 10 _O_:D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...