straydoggs Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Is saints row nou al uit of niet want ik heb al veel mensen in me friend list die die spelen Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 De Bart Smit hier had hem al in de rekken staan. Je kunt dit het beste navragen bij je dichtsbijzijnde gamewinkel. Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Saints row 2 komt officieel uit op 17 oktober 2008 (in Amerika gister). Als je nu in de winkles kijkt zal er wel een hoesje staan voor 'm te pre-orderen. Reageren
Spiderman3567 Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Die reclame is vet Ontopic: in de reclame zeggen ze ook van 17 oktober verkrijgbaar. Reageren
Gijsso Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Ik heb hier een site voor de info. http://www.vgreleases.com/Xbox360/ReleaseD...x?ShowReviews=1 Je moet de 2e bekijken. Nu staat er nog 1 dag maar dat betekend nog 1 dag en een paar uur. Reageren
straydoggs Geplaatst: 15 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 goed nieuws hij is al te koop overal heb ik gekeken en hij was er overal (dynabite, intertoys, bart smit, free record shop enz) maar nog een vraagje als je cheat (niet dat ik heb van plan ben maar wil zo graag ff op die minibike rijden:)) locked die dan de achievements net als bij sr1 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 goed nieuws hij is al te koop overal heb ik gekeken en hij was er overal (dynabite, intertoys, bart smit, free record shop enz) maar nog een vraagje als je cheat (niet dat ik heb van plan ben maar wil zo graag ff op die minibike rijden:)) locked die dan de achievements net als bij sr1 Waarschijnlijk wel. Dit zal over een tijdje wel op internet staan, dus ik zou er nog even mee wachten als ik jou was Reageren
straydoggs Geplaatst: 16 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 goed nieuws hij is al te koop overal heb ik gekeken en hij was er overal (dynabite, intertoys, bart smit, free record shop enz) maar nog een vraagje als je cheat (niet dat ik heb van plan ben maar wil zo graag ff op die minibike rijden:)) locked die dan de achievements net als bij sr1 Waarschijnlijk wel. Dit zal over een tijdje wel op internet staan, dus ik zou er nog even mee wachten als ik jou was en als ik een nieuwe save game maak? Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Als je de game wilt moet hier gaan kopen http://www.12game.com/PS3/Saints_Row_2.aspx?af=13 Bron: http://www.kieskeurig.nl/playstation_3_gam...prijzen/214492/ Kieskeurig is een site waar je alles kunt vinden wat je wilt kopen, en welke winkels het goedkoopst zijn en de beste Reageren
.Sharingan Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 goed nieuws hij is al te koop overal heb ik gekeken en hij was er overal (dynabite, intertoys, bart smit, free record shop enz) maar nog een vraagje als je cheat (niet dat ik heb van plan ben maar wil zo graag ff op die minibike rijden:)) locked die dan de achievements net als bij sr1 Waarschijnlijk wel. Dit zal over een tijdje wel op internet staan, dus ik zou er nog even mee wachten als ik jou was en als ik een nieuwe save game maak? Dan is het effect hetzelfde. Als je het echt per se wilt, zou ik een nieuw account aanmaken. Dit heb ik ook bij GTA IV gedaan, om te kunnen cheaten. Reageren
straydoggs Geplaatst: 17 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2008 goed nieuws hij is al te koop overal heb ik gekeken en hij was er overal (dynabite, intertoys, bart smit, free record shop enz) maar nog een vraagje als je cheat (niet dat ik heb van plan ben maar wil zo graag ff op die minibike rijden:)) locked die dan de achievements net als bij sr1 Waarschijnlijk wel. Dit zal over een tijdje wel op internet staan, dus ik zou er nog even mee wachten als ik jou was en als ik een nieuwe save game maak? Dan is het effect hetzelfde. Als je het echt per se wilt, zou ik een nieuw account aanmaken. Dit heb ik ook bij GTA IV gedaan, om te kunnen cheaten. oh oke naja is jammer:( Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.