Woetsha Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 (bewerkt) Ik ben van plan een netbook te kopen alleen weet ik niet goed welke ik moet nemen. Ik dacht al aan Acer Aspire One A150-Bb, deze netbook heeft 120GB HDD, 1GB geheugen, Intel Atom 1.6 Ghz processor, Wifi en 8.9 inch beeldscherm. De prijs is €400. Misschien kennen jullie betere netbooks, dan wil ik het graag horen. Alleen wil ik minstens 80GB HDD, 1 Gb geheugen, 1.6 Ghz processor en wifi. Ik geef niet meer dan €400 weg. Het moet inderdaad wel beter zijn dan de AA1 A150-Bb anders heeft het geen nut. Daarnaast wil ik nog vragen of er leden zijn die goede/slechte ervaringen hebben met een netbook en waar ik zeker op moet letten. -------------------- Inmiddels heb ik de netbook toch aangeschaft en ben ik er volkomen tevreden mee. Windows XP draait er heel soepel op en ik draai gemakkelijk GTA 3, net wat ik zocht dus. Bewerkt: 21 november 2008 door Woetsha Reageren
wesley123 Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 1GB is heel weinig, dan kun je niks, je zou misschien dan net vista kunnen draaien met outlook op, dan vertraagt hij al enorm. Is het niet gewoon handiger als je een desktop neemt? 1. Die zijn over het algemeen goedkoper 2. je kunt ze uitbouwen als je dat wilt 3. een heleboel programmas werken er beter op, zoals games Reageren
.Senne Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 1 gb is wel genoeg voor vista, da kun je nog meerdere processen. al is 2 gb altijd beter. acer is sowieso vrij goed, en minder duur dan bijvoorbeeld HP laptops. een vriend van me heeft ook zo'n laptop van dezelfde serie, en die werkt zonder erover te moeten klagen. al zal je op deze laptop niet al te veel kunnen gamen met zo'n processor, maar als je 'm daarvoor niet koopt is dat ook geen probleem. ook is 120 gb hd vrij veel voor standaard op een laptop, de meeste hebben meestal onder de 100. ie ziet er mij vrij degelijk uit voor 400 euro, ik denk niet dat je veel betere nieuwe laptops kan vinden voor die prijs. Reageren
Naudin Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 1GB is heel weinig, dan kun je niks, je zou misschien dan net vista kunnen draaien met outlook op, dan vertraagt hij al enorm.Is het niet gewoon handiger als je een desktop neemt? 1. Die zijn over het algemeen goedkoper 2. je kunt ze uitbouwen als je dat wilt 3. een heleboel programmas werken er beter op, zoals games Een netbook koop je niet voor niets, om mee te nemen natuurlijk Reageren
Woetsha Geplaatst: 15 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 1GB is heel weinig, dan kun je niks, je zou misschien dan net vista kunnen draaien met outlook op, dan vertraagt hij al enorm.Is het niet gewoon handiger als je een desktop neemt? 1. Die zijn over het algemeen goedkoper 2. je kunt ze uitbouwen als je dat wilt 3. een heleboel programmas werken er beter op, zoals games Om te beginnen ik heb al een desktop die ik nog maar pas in elkaar heb gezet voor €1300 en ik kan er vrijwel alle games op spelen.Een netbook is geen notebook, een netbook is heel klein en dient uiteraard niet voor gamen. En 1GB geheugen is tot nu toe het hoogste wat ik heb gevonden voor een netbook. Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 ik heb ook de acer aspire one 120 gb.prima pc'tje lekker ligt om mee te nemen.goed om mee te interneten en best wel snel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.