rastiboy Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 hallo, ik wil sa-mp spelen maar als ik connect op een server dan start de gewone san andreas op maar ik wil sa-mp. hoe los ik dit op? Reageren
tjoef Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Misschien vind je een oplossing in de FAQ van SA:MP. Help, ik krijg singleplayer! Er zijn vier mogelijkheden waarom je singleplayer kan krijgen, wanneer je SA-MP opstart. 1. Je hebt het spel illegaal, in dit geval kunnen wij je niet helpen. 2. Je hebt de verkeerde versie, zie eerder deze post hoe je hem kunt downgraden. 3. Je hebt SA-MP in de verkeerde map geïnstalleerd. Je moet er namelijk voor zorgen dat SA-MP in de San Andreas map installeren, anders laad hij niet (en dus krijg je singleplayer). Meestal wordt hij in de volgende map geïnstalleerd: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas. 4. Er staan firewalls aan, schakel indien dit probleem zich voordoet de firewalls uit. Dit komt dus uit de FAQ Reageren
rastiboy Geplaatst: 15 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 ik heb alles geprobeerd maar lukt nog steeds niet, en ik heb het spel niet illegaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.