KoenKucharek Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 k hbe wat gemaakt voor men iphone ben er iet zo goed in heb ook geen goed programma maar dit is het geworden. Reageren
Neville Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Tja als jij het mooi vind moet je hem gebruiken toch? Ik vind hem vrij simpel, maar een achtergrondje voor je mobiel moet je ook niet te druk maken vind ik. Maar de kleuren staan mij niet echt aan, de achtergrond ook niet echt. De tekst vind ik matig maar ach. Toch wel een zesje verdient. Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 15 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Tja als jij het mooi vind moet je hem gebruiken toch?Ik vind hem vrij simpel, maar een achtergrondje voor je mobiel moet je ook niet te druk maken vind ik. Maar de kleuren staan mij niet echt aan, de achtergrond ook niet echt. De tekst vind ik matig maar ach. Toch wel een zesje verdient. dankje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.