Jump to content

Ibrahim Afellay

Recommended Posts

Geplaatst:

Mooi gemaakt, maar even Commentaar en een Rate geven! ^_^

Effecten zijn mooi, de Rand is simpel. De kleur van de Rand is goed, Tekst is mooi. Kleur van de Tekst is ook mooi, alles is wel goed. Behalve de Rand, en de Hoogte. Dat waren de 2 Minpunten ervan, daarom een 6.7/10. :)

Geplaatst:

Ik vind hem niet echt goed ogen moet ik eerlijk zeggen. Wat ik gelijk al zie is Afellay in het groot op de achtergrond, en dat er zijn arm dan helemaal misvormd is, het ziet er naar mijn mening niet goed uit, ik denk dat je beter had kunnen brushen, het vrolijker uit kunnen laten stralen, wat leukere effecten. Wat ik dan wel goed vind is dat je de kleur van je render meeneemt in de rest van de signature en dat je aan de uiteinde met zwart eindigt, toch vind ik het jammer wat je om je render heen hebt gedaan, het had anders gemoeten en ook beter.

Laten we dan even over gaan op je tekst, ik begin wel bij je eigen naam. Ik vind de plaatsing op zich leuk, maar hij valt niet op, als je je eigen naam niet weet, valt het ook totaal niet op. Misschien was het goed geweest als je hem iets lichtjes over je render heen liet lopen, of je had hem anders moeten plaatsen. De naam Afellay is wel mooi gedaan, het straalt goeie sfeer uit en het ziet er ook netjes strak uit, naar mijn mening het grootste pluspunt van de gehele signature. En dan vind ik de maat ook weet iets, ik vind hem in de hoogte misschien redelijk, maar de breedte is helemaal niet acceptabel, het oogt stukken minder prettig doordat hij niet ver door loopt in de breedte.

Ik vind hem op een aantal punten toch nog redelijk, ik hoop dat je nog een nieuwe signature maakt met de bovenstaande tips, dan gaat het vooral om meer sfeer en vrolijkheid rond je render! :)

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor de rates, ik ga hem niet verbeteren, maar ik zal het zeker meenemen naar de volgende sig :Y

Nog meer tips?

@hieronder: dankjewel, maar als je niks te zeggen hebt hoef je niks te posten ^_^

Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:
Bedankt voor de rates, ik ga hem niet verbeteren, maar ik zal het zeker meenemen naar de volgende sig :Y

Nog meer tips?

Ja, ik ben er 1: Mooie Signature! ^_^ Ik weet niet wat ik meer moet zeggen, maar het ziet er wel goed uit! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nog iets gemaakt, maar geen nieuw topic waardig. Ik wou er iets moois van maken, maar mijn creatieve hersenhelft is niet zo groot denk ik....

ps3sig1ca4.png

Bewerkt: door TomHagen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...