Tha Real G. Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 ik ga morgen heel mijn huis volplakken met gelebriefjes met 1 april op wat halen jullie zoal uit :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 ik doe weinig,maar mijn vrienden hebben laxeer middel,die doen ze dan in de koffie van de leraar,en rook bommetjes, de hel breekt iedergeval los op school ,en daardoor hoop ik dat iemand begrijpt dat ik niet meedoet., Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 tandpasta onder de deurhendel, scheetkussen, zout in koffie etc.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 Lantyz en ik halen iets heel schokkerend uit . zie je morgen wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 wat dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 31 maart 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 Lantyz en ik halen iets heel schokkerend uit .zie je morgen wel bedoel je dan op het forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 wat dan? hij zei zie je morgen wel ik hoop niet dat gta forum ontploft als op aanmelden klikt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 Lantyz en ik halen iets heel schokkerend uit .zie je morgen wel laat me raden, je stuurt ieder actief lid een pb met daarin je bent moderator en onder aan de brief staat ! april? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 k moet morgen naar de tandarts geen grap <_< voor de rest ik doe gewoon iemand verschieten! en romero ik denk tot ze naar 2000 leden niet doen sow veel zijn :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 Ik moet ook toevalig naar de tandarts ze gaan me linker kant dichten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 ik heb geen school,maar als ik terug ben gaan de leraars het wel merken :-) punaises zijn mn favoriete wapen om op de stoel vast te lijmen en uiteraard de koffie van mn pa vervangen door warme cola zonder prik (moet je echt proberen,je ziet het verschil niet :lol: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 Lantyz en ik halen iets heel schokkerend uit .zie je morgen wel Jullie gaan toch niet STRIPPEN he!!! :blink: P.S. Denk dat we morgen in het topic "hoe zie jij eruit" moeten kijken. Ewoud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 Mijn vriendin foppen en mijn vriend naar een plaats doen gaan waar ik zogzegd ook zal zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 Lantyz en ik halen iets heel schokkerend uit . En... Waarom weet ik daar niets van..? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 Lantyz en ik halen iets heel schokkerend uit . En... Waarom weet ik daar niets van..? Haha, jammer, niet moete zeggen! :lol: Nu is de grap er af.. Ik ga trouwens niks doen. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.