Roxx0rz Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 ik heb geen school,maar als ik terug ben gaan de leraars het wel merken :-)punaises zijn mn favoriete wapen om op de stoel vast te lijmen en uiteraard de koffie van mn pa vervangen door warme cola zonder prik (moet je echt proberen,je ziet het verschil niet :lol: ) hoe zorg je dat cola zijn prik verliest? erm, geen suikerklontjes. :lol: :lol: en hoe maak je et warm? in de magnetron gaat niet goed denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 Ik gebruik mijn favoriete wapen,jeukpoeder! Ik heb ook vakantie dus doe ik het thuis of met mijn vrienden. Als hij niet kijkt snel wat jeukpoeder in zijn shirt strooien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 ow ja, eigenwijze opmerking voor ironfist: wat nou als je vader melk in zijn koffie drinkt? en aan dragonmaster: waar haal je dat jeukpoeder vandaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 ow ja, eigenwijze opmerking voor ironfist:wat nou als je vader melk in zijn koffie drinkt? en aan dragonmaster: waar haal je dat jeukpoeder vandaan? Ik heb dichtbij in mijn buurt een speelgoedwinkeltje,daar verkopen ze alles. Dus in speelgoedwinkels kan je van die zakjes jeukpoeder kopen. Normaal hebben ze het daar wel hoor.Ik haal het ook altijd in een speelgoedwinkel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 mmmmm ik ga dat ook doe als me pa even niet kijkt ff de cofie wiselen naar warme cola met melk bha bha bha dat word vies smaken. :lol: pa kijk maar uit :lol: :lol: :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 maar hoe maak je die cola warm? erop gaan zitten en ruften ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 ik ga alle wekkers uitzetten dan komen me ouders te laat op het werk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 Vorig jaar hadden wij in de klas afgesproken dat iedereen z'n schoenen uit zou doen en zich omdraaien met de rug naar de lerares (bio) gekeerd. Vond ze wel leuk, alleen wij vonden het niet leuk dat zij het leuk vond. Toen netzolang doorgegaan tot ze boos werd. Ik mocht jammer genoeg vertrekken naar straflokaal. Heb ik 4 uur voor gekregen. Dít jaar ga ik het doorbrengen met buikgriep hebben. Arme ik.... :crying: :sick: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 Wat hebben jullie voor plannen allemaal Heeft niemand meer iets van: Je veters zitten los en dan 1 april kikker in je bil Ik ga denk ik de telefoon stekker eruit halen zodat we een dag geen telefoon hebben Het lijkt hier soms wel een Telefoon centrale. Morgen niet dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 hebben nederlanders morgen school erg stom hoor <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 ja in Belgie gaan morgen alle scholen dicht ofzo??? :o zijn die leraren zo bang dan :blink: :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 hebben nederlanders morgen school erg stom hoor <_< Waar slaat dat op? jullie moeten tot 5 uur na school :lol: Wij zijn ongeveer het hoogste tot 4 uur uit. jullie hebben 5 dagen in de week tot etenstijd les. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 Ik moet nog steeds wat bedenken. Ik moet hoe dan ook iets uithalen bij m'n pa.. maar ik ga vannacht even heel diep nadenken en een mooi plan smeden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 ja in Belgie gaan morgen alle scholen dicht ofzo??? :o zijn die leraren zo bang dan :blink: :rolleyes: Wij hebben paasvakantie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 1) cola maak je warm met een magnetron (hebben jullie dat wel in nederland ) 2) onze school stopt om 16.05,en ik woon ook in België en we hebben idd paasvakantie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.