Vinewood Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 haha dat van lantyz en the godfather is wel grappig wat ik ga uihalen ei op wekker leggen,of in een schoen doen. verder zou ik het niet weten eigelijk Reageren
Goofy Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Vandaag was het ook lol, we kwamen 15 min later naar de les, schreef briefjes met "kick me" op iemand, fiets op z'n kop gezet en verplaatst... Woe.. dat fiets op de kop zetten doe ik ook als het geen 1 april is hoor of gewoon mijn ketting slot aan een ander mans fiets leggen en dan weg gaan kan hij lopend naar huis :lol: Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 wat hebben lantyz en the godfather uitgehaald dan? ik heb dit hele topic doorgeocht, konnie vinduh Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2005 wat hebben lantyz en the godfather uitgehaald dan? ik heb dit hele topic doorgeocht, konnie vinduh tip:zoek eens naar hun namen Reageren
Sasuke Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 (bewerkt) The Godfather = Lantyz Lantyz = The Godfather BTW : Vond dat Joriz de Grap van de dag verdient. :lol: Bewerkt: 1 april 2005 door Hayate X Reageren
BrokenTable Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 The Godfather = LantyzLantyz = The Godfather Weet je dat zeker? The Godfather is gewoon The Godfather en Lantyz gewoon Lantyz... Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 op gtaforum? of op msn messenger? Reageren
bjorn13 Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 gtaforum duuu ik heb de grap al gezien Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2005 op forum natuurlijk alé nu iedereen heeft hem behalve jij Reageren
bjorn13 Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 ja moet kijken bij lantyz en godfather zijn naam naar de sigs en afbs Reageren
Lennert Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 ja moet kijken bij lantyz en godfather zijn naam naar de sigs en afbs Ja..lol.. Lantyz heeft nu deze sig :lol: : En euh.. Ik heb vandaag een ei in de sokken van mijn zusje gestopt :rolleyes: Verder eigenlijk niets.. Reageren
Wauzie Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 Ik heb vandaag niks gedaan, kon niks orrignineels bedenken Reageren
gta-unit Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Geplaatst: 1 april 2005 ik leker geniete van vakantie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.