Timovich Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 Laxeermiddel in de koffie van een lerares gedaan Ze ging heel vaak naar de WC :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-unit Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 whahaha :lol: ze zal gesch**en hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 Hoi gtagamer... Anyway; Lol, ik snap het nu echt niet meer, ben in de war van Lan & TGF <_< ! Lantyz = Lantyz met TGF als naam TGF = TGF met Lantyz als naam Heb ik 't nu goed ? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 Hoi gtagamer...Anyway; Lol, ik snap het nu echt niet meer, ben in de war van Lan & TGF <_< ! Lantyz = Lantyz met TGF als naam TGF = TGF met Lantyz als naam Heb ik 't nu goed ? :rolleyes: Nee! Ze hebben gewoon gewisseld met de sig en avater! :lol: Offtopic: Wat voor lettertype is die sig van Lantyz? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 Nee!Ze hebben gewoon gewisseld met de sig en avater! niet helemaal....we hebben gewoon onze sigs verwisseld maar onze namen staan er nog in. zo aan de reacties te zien....kun je aflezen dat sigs&ava's een herkenning zijn voor de personen hier :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 Idd.. Ik had de eerste pagina gehad en kwam er toen pas achter Ik vind het wel een goede! Ik denk dat iemand op me msn voor de grap een 1 april programma heeft gemaakt. Hij stuurt iets en dan komt er in je beeld knipperent in roze en wit 1 APRIL!!!! En dan met een irritant geluidje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 (bewerkt) ooh ooh, pick me pick me!!! zenden naar: email verwijderd ivm spam en voeg me maar toe aan jullie lijst. Bewerkt: 1 april 2005 door The Godfather Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 :lol: bij ons hadden ze strontspay dooor heel de school gespoten meuren dat het deed niet normaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 Wow check jullie veters!!! hij zit los!! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 een klasgenootje van mij had bedorven pindasaus in de plee gegooid, stonk en leek net poep (diarree) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 Ik heb de GTA Sin City grap uitgehaald waar niet iedereen even blij mee scheen te zijn! :lol: Voor de niet oplettende onder ons: GTA Sin City was dus een 1 april grap, dus GTA Sin City bestaat niet, dus het komt niet uit, dus .... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 1 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2005 dat ik het niet d8 wel jammer maar ik snap iets niet heb jij nu die site of heeft r* die site gemaakt ??? :wacko: :nerd: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 dat ik het niet d8 wel jammer maar ik snap iets niet heb jij nu die site of heeft r* die site gemaakt ??? :wacko: :nerd: hij natuurlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 (bewerkt) ik zag al, gtasincity.nl het is een .nl domein EDIT: Commentaar over GTA Sin City graag hier: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=8562 Post hier alleen je eigen 1 April grap! Bewerkt: 2 april 2005 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TubS Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 ik had een programmatje geschreven met de naam MSN patch, als je dan op de knop patch klikte kreeg je virus warning. stuk of 5 keer, daarna stond er 1 april Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.