Vinewood Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 The Godfather = LantyzLantyz = The Godfather BTW : Vond dat Joriz de Grap van de dag verdient. :lol: wat had joriz dan gedaan ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 2 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 uh, joriz, waarom heppie MIJN post ge-edit en neit die van iemand anders? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 2 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 april 2005 The Godfather = LantyzLantyz = The Godfather BTW : Vond dat Joriz de Grap van de dag verdient. :lol: wat had joriz dan gedaan ? ben je gisteren weggeweest ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2005 The Godfather = LantyzLantyz = The Godfather BTW : Vond dat Joriz de Grap van de dag verdient. :lol: wat had joriz dan gedaan ? Hij had deze site voor 1 April gemaakt. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2005 ik heb eieren gegooit tegen het huis van de buren en ik heb jeukpoeder in de kraag van een klasgenoot gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GhostFace Geplaatst: 3 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2005 Ik heb zelf niks gedaan maar iemand die ik ken had wel iets gedaan namelijk, wij hebben hier in Nijmegen dat maaswaal college heet en hij ging om half 6 's ochtends naar die school toe met een ladder had ie heel veel vuilniszakken meegnomen en had die over de maaswaal letters gedaan en toen stond er anaal college :lol: was wel lache Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Greg Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 Niks ik vindt 1 April niet leuk! :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2005 Ik vind 1 april wel leuk, Dit jaar had ik, De koffie van de leraren met een speciaal poeder verhard, Alle stoelen uit mijn klaslokaal verstopt, Snoepkrijtjes bij het bord gelegd in plaats van echt krijtjes, Alle muizen verwisseld bij Computerlokaal, (die staan allemaal langs elkaar, en ik de muizen dus verplaatst naar de computer erlangs, enz) En ik heb De meisjes kleedkamer vergast met stinkspray, En ik heb een foto bewerkt van een leraar die op een stoel zit (Je ziet hem van achter) en toen heb ik er een string bijgetekend en door school verspreid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 Niks ik vindt 1 April niet leuk! :huh: word jij dan gepest ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2005 Niks ik vindt 1 April niet leuk! :huh: word jij dan gepest ofzo Niet voor iedereen is 1 April een "speciale" dag. Voor sommige mensen is het een gewone dag net zoals de andere. Heb ook niet alteveel uitgehaald hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2014 Ik vind scheetkussens wel leuk!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2014 Niks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2014 (bewerkt) Jezus zemy Ik zit er aan te denken om de inhoud van de shampoofles vervangen door yoghurt. Maar ik vind dat een 1 april grap eigenlijk een grap moet zijn waar de persoon in kwestie in kan trappen. Bewerkt: 25 januari 2014 door ZaroX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xCrazyShotgun Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2014 Maar ik haal helemaal niks uit op 1 April, voor mij een doodnormale dag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 januari 2014 Voor mij is 1 april trouwens de dag dat 4 dagen voor mijn verjaardag is ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.