Jump to content

[GAME] Fifa 09 Contest - Reageertopic

Recommended Posts

Geplaatst:

Dag Mogelijke tijd
Woensdag /
Donderdag /
Vrijdag 17u - 20u
Zaterdag ?

Zoals je ziet ben ik er zaterdag niet zeker van dat ik online kan komen, het kan zijn dat ik de hele dag online kan, het kan evengoed zijn dat ik ergens naartoe ga. Vrijdag komt voor mij het best uit. ;)

PS: Ik zeg het nu maar al zodat julie het weten, ik zit op internaat dus ik kan tijdens de schoolweek niet online komen, vrijdag, zaterdag en zondag gaan (meestal) wel. :)

• Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Visser23

23

• ken9

15

• Gta-Alien

10

• GekkieJ01

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Dag Mogelijke tijd
Woensdag /
Donderdag /
Vrijdag 17u - 20u
Zaterdag ?

Zoals je ziet ben ik er zaterdag niet zeker van dat ik online kan komen, het kan zijn dat ik de hele dag online kan, het kan evengoed zijn dat ik ergens naartoe ga. Vrijdag komt voor mij het best uit. ;)

PS: Ik zeg het nu maar al zodat julie het weten, ik zit op internaat dus ik kan tijdens de schoolweek niet online komen, vrijdag, zaterdag en zondag gaan (meestal) wel. :)

Ik kan ook alleen het weekend, alleen na 16.00u veel succes trouwens voor de deelnemers.

Geplaatst:
Dag Mogelijke tijd
Woensdag Avond
Donderdag eind van de Middag
Vrijdag -
Zaterdag vanaf 17:30
Geplaatst:

Dankje voor de lijstjes. Er staan 2 data + tijd gepland in het hoofdtopic. Kijk daar, en je weet hoe laat je moet spelen. 1 wedstrijd is nog onbekend.

Geplaatst:

Ik en Gekkie hebben hem vanmiddag al gespeeld...Eindstand 2-1 voor Ikkes (Na een blunder van de keeper (0-1), na eigen goal (1-1) en winnende doelpunt in de 92ste minuut (2-1) :engel: ).

Geplaatst:

GekkieJ01 - Ikkes

1 - 2

Puur geluk ál speelde we allebij heel erg slecht.

Geplaatst:

spelen jullie in de eredevisie en met welke clubs? :D maar ik kan niet meedoen heb geen live meer

Geplaatst:
GekkieJ01 - Ikkes

1 - 2

Puur geluk ál speelde we allebij heel erg slecht.

Dankje, wordt ge-update :)

spelen jullie in de eredevisie en met welke clubs? :D maar ik kan niet meedoen heb geen live meer

Maakt niet uit welke clubs. Van chelsea tot AC.Milan. Alle landen zijn beschikbaar. Je kan ook niet meer mee doen, want we zijn al bezig in de competitie.

Geplaatst:

Zonet heb ik de wedstrijd gespeeld tegen GTA-Alien. De eerste helft was een thriller, na een aantal ingame-minuten te hebben gespeeld stond ik al 0-1 achter, al kwam ik in de volgende minuten op en over GTA-Alien. GTA-Alien vocht terug en het stond alweer gelijk; 2-2. Dit was echter nog niet de ruststand want elk scoorde we nog: 3-3 bij de rust

De 2de helft was al heel wat minder spannend, toch vielen er nog 2 doelpunten, alle twee op mijn naam. 5-3 is dus de uitslag na een plezante match.

Geplaatst:
Zonet heb ik de wedstrijd gespeeld tegen GTA-Alien. De eerste helft was een thriller, na een aantal ingame-minuten te hebben gespeeld stond ik al 0-1 achter, al kwam ik in de volgende minuten op en over GTA-Alien. GTA-Alien vocht terug en het stond alweer gelijk; 2-2. Dit was echter nog niet de ruststand want elk scoorde we nog: 3-3 bij de rust

De 2de helft was al heel wat minder spannend, toch vielen er nog 2 doelpunten, alle twee op mijn naam. 5-3 is dus de uitslag na een plezante match.

dat is goed

Alleen was de penalty niet leuk :7

Geplaatst:

Mooi, dank voor de uitslag. Ik heb het ook al gezien in de competitie dus het is al aangepast ;)

Geplaatst:
Dag Mogelijke tijd
Woensdag Na 21:00 uur
Donderdag Tussen 15:00-17:00 en na 22:30
Vrijdag Tussen 16:00-17:00 en en na 22:30
Zaterdag Tussen 10:00-12:00 en 's avonds laat
Geplaatst: (bewerkt)
Dag Mogelijke tijd
Woensdag /
Donderdag na 19:00
Vrijdag na 15:30 het liefst op deze dag no homework
Zaterdag na 18:00
Bewerkt: door Gta-Alien
Geplaatst:

Deze week heb ik vrijdag vrij, hierdoor kan ik wat meer uren online zijn:

Dag Mogelijke tijd
Woensdag /
Donderdag 17u - 18u & 19u - 20u
Vrijdag 17u - 18u & 19u - 20u
Zaterdag 17u - 18u & 19u - 20u
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...