Jump to content

[GAME] Fifa 09 Contest - Reageertopic

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb net in het hoofdtopic gekeken, en daar staat dat mijn match tegen Ikkes zaterdag om 19.30u doorgaat. Het vervelende is dat ik deze data niet aanwezig ben zoals ook al in m'n lijstje stond:

Dag Mogelijke tijd
Woensdag /
Donderdag 19u - 20u
Vrijdag 17u - 18u & 19u - 20u
Zaterdag /

Zou de wedstrijd op een andere datum gespeeld kunnen worden? Zaterdag gaat het voor mij echt niet...

• Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Visser23

23

• ken9

15

• Gta-Alien

10

• GekkieJ01

7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dag Mogelijke tijd
Woensdag kan ik niet
Donderdag ook niet
Vrijdag vanaf 20:00
Zaterdag Vanaf 20:00

Ik ben niet veel beschikbaar mijn excuus hiervoor !

Geplaatst:
Als jij je hebt aangemeld ontvang je een lijstje (zie posts boven je). Die zet je hier neer. Ik zoek een geschikte speel datum uit, en dan speel je. Als je tegenstander niet komt opdagen krijg jij automatisch 3 punten. Als je een kwartier na de gegeven speeltijd er nog niet bent krijgt de tegenstander dus 3 punten.

@GTA-Alien: Vrijdag 19.00 uur is onze match ;)

ik maak je af hoop ik :duh:

see you there :cya:

Geplaatst:

@GTA-freak2: Oei, ik zie het, sorry een foutje. Ik weet alleen niet wanneer het wel kan als ik de lijstjes zo vergelijk. Kunnen jullie zelf eens proberen af te spreken? Ik probeer in ieder geval nog wat te regelen.

@Gta-alien: Dacht het niet maat ;):puh:

Geplaatst:

helaas ben ik ontmaskerd door Gta-sheep

ilovefifa was ik

een afscheidsgedicht

en als je dood bent....

huil maar niet

Je bent niet echt dood moet je weten

t' is het verlangen dat je achterliet

want dood ben je pas

als iedereen je is vergeten

I loveFifa :22 november-25 november Rest in Peace

post-83005-1227652614_thumb.jpg

Geplaatst:

Hoe kan je nou weer na 3 dagen een ban binnen krijgen, dan heb je je wel heel erg misvormt gedragen.. Nouja, jammer maar dan moet Visser23 weer een nieuw rooster beginnen.

Geplaatst:

Nee hoor ilovefifa doet gewoon nog mee alleen het account bestaat niet meer geen zorgen !

Geplaatst:
helaas ben ik ontmaskerd door Gta-sheep

ilovefifa was ik

Nee hoor ilovefifa doet gewoon nog mee alleen het account bestaat niet meer geen zorgen !

Ik dacht het niet. Wij staan niet toe dat gebande leden meedoen aan contests die hier op het forum worden georganiseerd.

Sterker nog, ik betwijfel of jij zelf nog wel mee mag doen, als de organisatie van deze contest bovenstaande bekentenis van fraude leest.

Geplaatst:

Inderdaad, doei Gta-Alien en Ilovefifa. Jullie zijn niet meer welkom in deze contest. Veel plezier verder op het forum, en buiten, maar niet meer in deze contest.

Dankje Patrick en Sheep.

Geplaatst:
Inderdaad, doei Gta-Alien en Ilovefifa. Jullie zijn niet meer welkom in deze contest. Veel plezier verder op het forum, en buiten, maar niet meer in deze contest.

Dankje Patrick en Sheep.

Krijgen we nu een ander wedstrijdschema? Dan moeten we ook stappen ondernemen om zulke acties te volkomen want leden betrekken zich bij het contest en gaan er zo snel weer uit.

Geplaatst: (bewerkt)

GTA-Freak2 2-1 Ikkes. Ge-update.

Osm-gek, we hebben je lijstje nog nodig. Ik ben je tegenstander.

Ikkes en ik hebben al de volgende wedstrijd gespeeld. 4-3 in het voordeel van Ikkes.

Bewerkt: door Visser23
Geplaatst:

@: osmgek11

Dag Mogelijke tijd
Maandag /
Dinsdag /
Woensdag /
Donderdag /
Vrijdag /
Zaterdag na 18.00u
Zondag de hele dag zowa

doordeweeks ben ik af en toe online weer daarvan niet precies de tijden

in het weekend kan ik zeker

als jij me toevoegd kan kijken wanneer we allebij online en dan de wedstrijd spelen

en anders kunnen we een tijd afspreken in het weekend

gr. ken9

Geplaatst: (bewerkt)
Dag Mogelijke tijd
Woensdag /
Donderdag /
Vrijdag 17.00 - 18.00 & 19.00 - 20.00
Zaterdag Bijna heel de dag.
Bewerkt: door GTA-Freak2
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...