GTA-Freak2 Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Ik heb net in het hoofdtopic gekeken, en daar staat dat mijn match tegen Ikkes zaterdag om 19.30u doorgaat. Het vervelende is dat ik deze data niet aanwezig ben zoals ook al in m'n lijstje stond: Dag Mogelijke tijd Woensdag / Donderdag 19u - 20u Vrijdag 17u - 18u & 19u - 20u Zaterdag / Zou de wedstrijd op een andere datum gespeeld kunnen worden? Zaterdag gaat het voor mij echt niet...
ilovefifa Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Dag Mogelijke tijd Woensdag kan ik niet Donderdag ook niet Vrijdag vanaf 20:00 Zaterdag Vanaf 20:00 Ik ben niet veel beschikbaar mijn excuus hiervoor !
Gta-Alien Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Als jij je hebt aangemeld ontvang je een lijstje (zie posts boven je). Die zet je hier neer. Ik zoek een geschikte speel datum uit, en dan speel je. Als je tegenstander niet komt opdagen krijg jij automatisch 3 punten. Als je een kwartier na de gegeven speeltijd er nog niet bent krijgt de tegenstander dus 3 punten.@GTA-Alien: Vrijdag 19.00 uur is onze match ik maak je af hoop ik see you there
Visser23 Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 @GTA-freak2: Oei, ik zie het, sorry een foutje. Ik weet alleen niet wanneer het wel kan als ik de lijstjes zo vergelijk. Kunnen jullie zelf eens proberen af te spreken? Ik probeer in ieder geval nog wat te regelen. @Gta-alien: Dacht het niet maat
Gta-Alien Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 helaas ben ik ontmaskerd door Gta-sheep ilovefifa was ik een afscheidsgedicht en als je dood bent.... huil maar niet Je bent niet echt dood moet je weten t' is het verlangen dat je achterliet want dood ben je pas als iedereen je is vergeten I loveFifa :22 november-25 november Rest in Peace
GekkieJ01 Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Hoe kan je nou weer na 3 dagen een ban binnen krijgen, dan heb je je wel heel erg misvormt gedragen.. Nouja, jammer maar dan moet Visser23 weer een nieuw rooster beginnen.
Gta-Alien Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Nee hoor ilovefifa doet gewoon nog mee alleen het account bestaat niet meer geen zorgen !
PatrickW Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 helaas ben ik ontmaskerd door Gta-sheepilovefifa was ik Nee hoor ilovefifa doet gewoon nog mee alleen het account bestaat niet meer geen zorgen ! Ik dacht het niet. Wij staan niet toe dat gebande leden meedoen aan contests die hier op het forum worden georganiseerd. Sterker nog, ik betwijfel of jij zelf nog wel mee mag doen, als de organisatie van deze contest bovenstaande bekentenis van fraude leest.
Visser23 Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Inderdaad, doei Gta-Alien en Ilovefifa. Jullie zijn niet meer welkom in deze contest. Veel plezier verder op het forum, en buiten, maar niet meer in deze contest. Dankje Patrick en Sheep.
GekkieJ01 Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Inderdaad, doei Gta-Alien en Ilovefifa. Jullie zijn niet meer welkom in deze contest. Veel plezier verder op het forum, en buiten, maar niet meer in deze contest.Dankje Patrick en Sheep. Krijgen we nu een ander wedstrijdschema? Dan moeten we ook stappen ondernemen om zulke acties te volkomen want leden betrekken zich bij het contest en gaan er zo snel weer uit.
Visser23 Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2008 (bewerkt) GTA-Freak2 2-1 Ikkes. Ge-update. Osm-gek, we hebben je lijstje nog nodig. Ik ben je tegenstander. Ikkes en ik hebben al de volgende wedstrijd gespeeld. 4-3 in het voordeel van Ikkes. Bewerkt: 28 november 2008 door Visser23
ken9 Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 ik heb de wedstrijd tegen gekkieJ01 gespeeld een met 3-0 gewonnen
ken9 Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 @: osmgek11 Dag Mogelijke tijd Maandag / Dinsdag / Woensdag / Donderdag / Vrijdag / Zaterdag na 18.00u Zondag de hele dag zowa doordeweeks ben ik af en toe online weer daarvan niet precies de tijden in het weekend kan ik zeker als jij me toevoegd kan kijken wanneer we allebij online en dan de wedstrijd spelen en anders kunnen we een tijd afspreken in het weekend gr. ken9
GTA-Freak2 Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 (bewerkt) Dag Mogelijke tijd Woensdag / Donderdag / Vrijdag 17.00 - 18.00 & 19.00 - 20.00 Zaterdag Bijna heel de dag. Bewerkt: 2 december 2008 door GTA-Freak2
ken9 Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 osmgek11? je hebt nog niks van je laten horen
Recommended Posts